Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

:roflol: wtf, geeks
nog nooit in mijn leven wow gespeeld

ouders hebben mn internet weer uitgezet (mobiel en laptop)
:roflol:
reden: Omdat ik de deur 1 minuut lang op een kier liet staan ipv dicht, toen ik even een peer pakte srs
:roflol::roflol: riep ie nadien 'u mad brah'

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dikzakken gisteravond bij Pauw die klagen over discriminatie tegen dikzakken. En die argumenten.. :o
Klagen dat mensen denken "dat ik geen zelfdiscipline heb, niet voor mezelf zorg, lui en dom ben"
"Ik denk niet aan mezelf als een super dik mens, ik denk aan mijzelf als een mens wat probeert op een leuke manier te leven."
mhmm..

http://www.npo.nl/pauw/06-03-2015/VARA_101372823
Begint rond de 39 minuten.

Dikzakken gisteravond bij Pauw die klagen over discriminatie tegen dikzakken. En die argumenten.. :o
Klagen dat mensen denken "dat ik geen zelfdiscipline heb, niet voor mezelf zorg, lui en dom ben"
"Ik denk niet aan mezelf als een super dik mens, ik denk aan mijzelf als een mens wat probeert op een leuke manier te leven."
mhmm..

waarom verpest dit jouw dag dan? Dit is toch hilarisch?

mhmm..

die website op je telefoon heeft me zojuist een ziekte bezorgd

Heb een 100 priest en mage, mage is nummer 9 van server nog steeds maar speel al weken niet meer.

Best offer? Haha

Heb een 100 priest en mage, mage is nummer 9 van server nog steeds maar speel al weken niet meer.

Best offer? Haha

En dan wanneer verkocht, account recovery = kthxbye

---------- Toegevoegd om 13:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:34 ----------

Heb ook wel is een RaF account verkocht om later terug te halen, helemaal vol dikke gear en gold :roflol:

mhmm..

ik mag die mensen meteen al niet

maar dat komt door hoe debiel ze doen

'ja en dan kijken ze in mijn boodschappenwagentje en dan hebben zij chips en ik wortelen'
motherfucker je eet gewoon duizenden kcal te veel rot op met je wortelen :roflol:

edit: jezus die mensen zijn zo fucking dom he :roflol::roflol: brb niet accepteren dat zo fucking dik zijn slecht is voor je gezondheid

Laatst bewerkt:
wLr1BHI.gif

ouders hebben mn internet weer uitgezet (mobiel en laptop)
:roflol:
reden: Omdat ik de deur 1 minuut lang op een kier liet staan ipv dicht, toen ik even een peer pakte srs

Als ik dit soort shit lees dank ik god op mijn blote knietjes dat mijn ouders nooit zo retarded reageren op zulke dingen :roflol: Ik was het huis uit gevlucht of had ze ergens opgesloten srs

---------- Toegevoegd om 13:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:34 ----------

Heb ook wel is een RaF account verkocht om later terug te halen, helemaal vol dikke gear en gold :roflol:
Lol, heb dit ook gedaan. Account voor 300 eu verkocht, jaar later weer terug. Moest wel weer naar mn eigen server transfereren. Had wel ziek veel gold

Alles over de 100 euro krijgen ze me mail erbij:p heb toch aparte mail voor wow:p

Als ik dit soort shit lees dank ik god op mijn blote knietjes dat mijn ouders nooit zo retarded reageren op zulke dingen :roflol: Ik was het huis uit gevlucht of had ze ergens opgesloten srs

:roflol: echt ook altijd die redenatie die nergens op slaat. En dat soort mensen hebben dan op de universiteit gezeten :roflol:

moet me ook altijd er inhouden om dat soort dingen te doen

Doe het gewoon. Wat de f**k man, ik was al 100x weggeweest.

je kunt ook proberen ze eens goed te slaan

report back with results

Terug
Naar boven