MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

dbb gaat echt full r*tard

2hqgfo8.png

k den

oortje tussen 2 schijven gekomen toen ik bar aan het laden was.

rip.

Switch naar beats wireless

of gewoon oordopjes in je oren houden met laden;)

zelf vaak genoeg bijna mis gegaan bij deadlifen dat ik er nu gewoon extra op let en oordopjes speciaal voor tijdens het wisselen van schijven weer in doe of over mijn oren hang.

:duh: ik dacht serieus zijn eigen oor :o

of gewoon oordopjes in je oren houden met laden;)

zelf vaak genoeg bijna mis gegaan bij deadlifen dat ik er nu gewoon extra op let en oordopjes speciaal voor tijdens het wisselen van schijven weer in doe of over mijn oren hang.

Oortje valt naar beneden tijdens schijf laden is rip

http://koemunicatie.files.wordpress.com/2012/02/geldboom.jpg

TFW je hebt beats studio wireless 2.0 matt black liggen maar precies het enige wat stuk kan dat buiten de garantie valt is er stuk aan gegaan.

Feelsbadman

Come at me

Ff srs heb nu beats maar hiervoor zeker wel 20 oortjes gesloopt :roflol: ze vallen altijd uit of tel valt uit je zak. Dit ding geeft super geluid en blijft op je kop zitten, niemand valt je lastig en ik kan me tel gewoon naast me leggen

toen ik op een gegeven moment 2 paar oortjes per week aan het verslijten was ben ik maar gewoon mijn koptelefoon mee gaan nemen

Komt rook onder de tank van m'n brommer vandaan na een klein stukje rijden... Iemand enig idee wat het kan zijn? Dacht eerst kvs maar hij kan nooit zo warm worden na 3 minuten rijden op +-6k toeren

Beats lol, overhypte shit.

In-ears met dual drivers besteld, can't wait for eargasms hnggg.

Kijken of er kvs of olie lekt ergens op

Ik vind Beats wel awesome.

Je kan namelijk gelijk onderscheid maken tussen mensen die je het licht in de ogen gunt en wie niet.

Terug
Naar boven