- Waardering
- 2.335
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vergeten dat ik toegezegd had dat ik morgen meedeed aan mudmasters Dus morgenochtend vroeg opstaan om dingen voor maandag voor te bereiden en de hele middag gains verliezen![]()
Vergeten dat ik toegezegd had dat ik morgen meedeed aan mudmasters
Dus morgenochtend vroeg opstaan om dingen voor maandag voor te bereiden en de hele middag gains verliezen![]()

Ja met mijn favoriete ex, moest ik een priest zijn zodat ik hem altijd kon healen. ---------- Toegevoegd om 19:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:49 ---------- Meaantje waarom in verleden tijd. Sims is life

de laatste keer dat ik gesprint heb, laat staan gerend heb, is toch echt ergens ver in 2014
helaas
de laatste keer dat ik gesprint heb, laat staan gerend heb, is toch echt ergens ver in 2014
helaas
helaas

de laatste keer dat ik gesprint heb, laat staan gerend heb, is toch echt ergens ver in 2014helaas
ik heb hem ook gedaan zonder enige training/cardio en ging prima
en ik moet srs al aan de luchtfles als ik 2 trappen op loop
ik heb hem ook gedaan zonder enige training/cardio en ging prima
en ik moet srs al aan de luchtfles als ik 2 trappen op loop
is dit weer zoiets waar om de kilometer een hindernis is maar er een rij van 950 meter voor staat?
is dit weer zoiets waar om de kilometer een hindernis is maar er een rij van 950 meter voor staat?

knee sleeves, 2 scoops unstoppable, belt moet ik nog iets meenemen
Vergeten dat ik toegezegd had dat ik morgen meedeed aan mudmasters
Dus morgenochtend vroeg opstaan om dingen voor maandag voor te bereiden en de hele middag gains verliezen![]()