AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Sperma bevat ook eiwit :eyebrow:

drink je eigen sperma. no homo

of die van je andere mannelijke mede-huisbewoners

drink je eigen sperma. no homo

alles voor de gains

1zyGb.jpg

Heb voor ons appartement laminaat gekocht....
Komt de levering per vrachtwagen... chauffeurtje zegt ''sorry meneer, we leveren tot de eerste drempel en niet verder''. Terwijl het aardige chauffeurtje wel een pompwagen bij had en alle laminaat en ondervloerdelen op een pallet had staan. Ik had hier wel rekening mee gehouden, maar in vele gevallen doen mensen niet zo moeilijk... (hoopte ik).

......kan ik 27 pakken laminaat (82 vierkante meter) heen en weer lopend en met lift naar de tiende etage brengen (in before full body workout + cardio :D). Hufter dattie is!
1,5 uur bezig geweest, terwijl ik het al zo druk had met het afwerken van de muren en kozijnen!

Maaaaar na regen komt zonneschijn!

Heb voor ons appartement laminaat gekocht.... Komt de levering per vrachtwagen... chauffeurtje zegt ''sorry meneer, we leveren tot de eerste drempel en niet verder''. Terwijl het aardige chauffeurtje wel een pompwagen bij had en alle laminaat en ondervloerdelen op een pallet had staan. Ik had hier wel rekening mee gehouden, maar in vele gevallen doen mensen niet zo moeilijk... (hoopte ik). ......kan ik 27 pakken laminaat (82 vierkante meter) heen en weer lopend en met lift naar de tiende etage brengen (in before full body workout + cardio :D). Hufter dattie is! 1,5 uur bezig geweest, terwijl ik het al zo druk had met het afwerken van de muren en kozijnen! Maaaaar na regen komt zonneschijn!

Ik zou zeggen goede cut maar dat is bij jou niet gewenst volgens mij :roflol:

hele dag geen internet en duim is stuk Door een kut training vandaag

Mensen die je in eerste instantie vertrouwt, die je vervolgens naaien.

Terug
Naar boven