- Waardering
- 18.834
kvs slangetje naar de cilinder zat een klein sneetje in. Spoot zonet letterlijk op m'n broek. Klein stukje eraf geknipt en loopt weer perfect

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Niemand. Maar het is wel een feit dat jij niet te vertrouwen bent.
Dat dan weer wel lol.
gast ik ben gewoon eerlijk tegen je.
jij bent duidelijk nog niet oud genoeg voor het internet
Of jij kan je moeilijk inleven in anderen, iedereen heeft zijn eigen principes toch? Wat voor jou geldt hoeft toch niet voor andere te gelden?
Dat kan natuurlijk ook.
Dat je het toegaf was idd wel tof van je.
wie zegt dat dit geen troll forum is en dat big t eigenlijk big c heet?
denk daar maar eens over na.
Volgens mij ben jij dat niet, aangezien je niet fatsoenlijk als een volwassene met informatie om kan gaan.
Of jij kan je moeilijk inleven in anderen, iedereen heeft zijn eigen principes toch? Wat voor jou geldt hoeft toch niet voor andere te gelden?
Dat kan natuurlijk ook.
Dat je het toegaf was idd wel tof van je.
Volgens mij ben jij dat niet, aangezien je niet fatsoenlijk als een volwassene met informatie om kan gaan.
ik ken je niet eens, hoe moet ik me dan in je kunnen inleven. Nog al logish dat mensen nieuwschierig zijn naar iemand die zn identiteit op dit forum erg verborgen houd
ik begrijp je niet?
ik ken je niet eens, hoe moet ik me dan in je kunnen inleven. Nog al logish dat mensen nieuwschierig zijn naar iemand die zn identiteit op dit forum erg verborgen houd
ik begrijp je niet?