AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

gast ik ben gewoon eerlijk tegen je.

jij bent duidelijk nog niet oud genoeg voor het internet

Of jij kan je moeilijk inleven in anderen, iedereen heeft zijn eigen principes toch? Wat voor jou geldt hoeft toch niet voor andere te gelden?

Dat kan natuurlijk ook.

Dat je het toegaf was idd wel tof van je.

Of jij kan je moeilijk inleven in anderen, iedereen heeft zijn eigen principes toch? Wat voor jou geldt hoeft toch niet voor andere te gelden?

Dat kan natuurlijk ook.

ga nou niet vol Ree hoedie

wow fittie

Dat kan natuurlijk ook.

ik ken je niet eens, hoe moet ik me dan in je kunnen inleven. Nog al logish dat mensen nieuwschierig zijn naar iemand die zn identiteit op dit forum erg verborgen houd

Volgens mij ben jij dat niet, aangezien je niet fatsoenlijk als een volwassene met informatie om kan gaan.

ik begrijp je niet?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

vechten vechten vechten

ik ken je niet eens, hoe moet ik me dan in je kunnen inleven. Nog al logish dat mensen nieuwschierig zijn naar iemand die zn identiteit op dit forum erg verborgen houd

ik begrijp je niet?

Je had altijd gewoon een keer mee kunnen trainen, dat is gelijk ook een moreler actie dan wat je in eerste instantie deed.

En nieuwsgierigheid staat niet gelijk aan informatie verspreiden. Die link snap ik dus eigenlijk ook niet.

ik begrijp je niet?

Je begrijpt me niet omdat je bent vergeten waarom hoody nu boos is of wat? :roflol:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

De internet is serieuze zaken

Waarom weet Hell waar het over gaat :eek:

Terug
Naar boven