AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

powerliftingbree1 minuut geleden

ah eigenlijk beschrijven jullie mij

:roflol::roflol::roflol:

eigenlijk willen ze mij - man met billen - niet helemaal afgetraind - dikke armen - ik ga lekker mee uiteten heb meteen maar even gereageerd

En wat zeggen ze terug? Zulke vrouwen kun je als Limburger toch niet mee over straat of wel bah.

Denk ik want ik kom daar helemaal niet vandaan haha!
Wel uit Brabant.
Nee ook niet haha!
Zat daar wel op school maar kwam uit Gelderland.
Nee ook niet of ja wel maar kort en toen ben ik weer thuisgebleven haha n.. nou houdoe.

• Like
Waarderingen: mat
En wat zeggen ze terug? Zulke vrouwen kun je als Limburger toch niet mee over straat of wel bah.

Denk ik want ik kom daar helemaal niet vandaan haha!
Wel uit Brabant.
Nee ook niet haha!
Zat daar wel op school maar kwam uit Gelderland.
Nee ook niet of ja wel maar kort en toen ben ik weer thuisgebleven haha n.. nou houdoe.

Als ze gewoon hun bek houden en koken wil ik er best mee over straat

Tenzij ze limburgs leren dan mogen ze sporadisch wel een keer praten

Limburgs, not even once.

Bedankt voor de thumbs up vrienden

als ik het internet van mijn laptop aanzet gaat het hele internet in huis naar de t*fus terwijl ik verder niks aan heb staan

iemand ???

Hoe kwam je uberhaupt bij deze video terecht:o

Dat is niet belangrijk.. :o Gaat er om dat ze naar DBB komen zodat hun video's geprint kunnen worden en de helden van DBB dan opnieuw kunnen striken again.

Haha dat is grappig omdat je video's helemaal niet kunt printen.

verdomme die dames hebben nog geen berichtje gestuurd

Kan wel volgens mij, als hij static is en niet buiten de dhcp pool ligt, wordt ie 2 keer uitgegeven.

Nee, statisch ip staat lokaal ingegeven, heeft niks met het uitdelen van adressen te maken in je router/modem
Daarnaast zou je het IP in DNS aan mac kunnen koppelen dmv reservering, dan houdt ie ook daadwerkelijk altijd dat adres.. Maar dhcp geeft nooit 2x 1 adres uit.

Edit: deze reservering in dhcp natuurlijk

Maar even mierenneuken terzijde, dat is dus niet het probleem hier

Terug
Naar boven