- Waardering
- 4.991
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 64kg
verdomme die dames hebben nog geen berichtje gestuurd
die 2e van links zou idd best eens mogen reageren

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
verdomme die dames hebben nog geen berichtje gestuurd

Nee, statisch ip staat lokaal ingegeven, heeft niks met het uitdelen van adressen te maken in je router/modem
Daarnaast zou je het IP in DNS aan mac kunnen koppelen dmv reservering, dan houdt ie ook daadwerkelijk altijd dat adres.. Maar dhcp geeft nooit 2x 1 adres uit.
Edit: deze reservering in dhcp natuurlijk
Maar even mierenneuken terzijde, dat is dus niet het probleem hier
Nee, statisch ip staat lokaal ingegeven, heeft niks met het uitdelen van adressen te maken in je router/modem
Daarnaast zou je het IP in DNS aan mac kunnen koppelen dmv reservering, dan houdt ie ook daadwerkelijk altijd dat adres.. Maar dhcp geeft nooit 2x 1 adres uit.
Edit: deze reservering in dhcp natuurlijk
Maar even mierenneuken terzijde, dat is dus niet het probleem hier
Hmm, ik dacht dat als je geen exclude maakte, dat dat IP adres gewoon uitgegeven kon worden. Hoe dan ook, ik denk dat dit sowieso niet het probleem zal zijn.
Zelf halenZin in turkse pizza, bestel turkse pizza. Bezorg tijd 1 uur.
![]()

Zin in turkse pizza, bestel turkse pizza. Bezorg tijd 1 uur.
![]()
nou die helemaal links mag ook wel op de koffie komen![]()

Als je geen exclusion maakt is het IP adres wat lokaal als statisch is ingesteld gewoon waardeloos omdat de server (in dit geval modem/router) je een IP toewijst, wat niet geaccepteerd wordt. Je gaat dan ook geen netwerk-/internetverbinding krijgen. Kan verder niks verneuken in je netwerk.
maar 2e van links
Zin in turkse pizza, bestel turkse pizza. Bezorg tijd 1 uur.
![]()

Kan wel volgens mij, als hij static is en niet buiten de dhcp pool ligt, wordt ie 2 keer uitgegeven.
Een van ons tweeën begrijpt iets verkeerdmaar ik bedoel dat je via de router een statisch IP maakt voor die pc, en de rest van de apparaten via dhcp laat gaan zonder een exclusion voor het IP adres voor die pc. Het kan btw ook een overeenkomend MAC-adres zijn, maar die kans is vrij klein. ---------- Toegevoegd om 21:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:35 ---------- +1waarschijnlijk ik
Groot, gespierder dan gemiddelde man, minimaal hbo, lief maar alpha aan de outside en ik hou van mooie kaaklijnen en volle lippen
Groot, gespierder dan gemiddelde man, minimaal hbo, lief maar alpha aan de outside en ik hou van mooie kaaklijnen en volle lippen