XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Goed weer dus stelde voor om even de stad in te gaan. Wat wandelen, winkels doen, iets drinken..
Wachtte mijn gf op aan haar school, vraagt ze opeens 'vind je het erg dat x en x meegaan?'

Gvd, It's a trap

Brb stoeltje zoeken in elke winkel

:roflol:

Vandaag nieuwe gym proberen, na 2 setjes brandalarm ofzo. Hele gebouw geëvacueerd, buiten wachten, kon ik weer opnieuw beginnen met opwarmen later. :(

Goed weer dus stelde voor om even de stad in te gaan. Wat wandelen, winkels doen, iets drinken..
Wachtte mijn gf op aan haar school, vraagt ze opeens 'vind je het erg dat x en x meegaan?'

Gvd, It's a trap

Brb stoeltje zoeken in elke winkel

Winkelen met je vriendin?

Snap in eerste instantie niet eens wat daar leuk aan is.. :(

beetje flirten met x en x, dan gaat ze dat nooit meer vragen.

Vooral als je 30 minuten voor de Hunkemöller moet staan omdat wat ze gaat kopen een "verrassing moet zijn."

Die dagen mis ik dan weer niet :rolleyes:

Zijn er serieus meiden die dat doen? :roflol:

Ik bedoel dus vriend meenemen maar dan wel buiten laten wachten. Ga dan gewoon een keer zelf :rolleyes:

en als ze 2 paar schoenen laat zien en verwacht ze dat jij er 1 van gaat betalen, als je dan toe stemt en net voor je naar de kassa gaat moet ze nog is terug, want gaat ze toch nog een 3 de paar bij kopen, heb haar eigenlijk nooit 1 paar van die 3 zien dragen ook niet.

afspraak bij de dokter. Had mn wekker gezet maar sliep er door heen RIP.

-

Laatst bewerkt:
Zijn er serieus meiden die dat doen? :roflol:

Ik bedoel dus vriend meenemen maar dan wel buiten laten wachten. Ga dan gewoon een keer zelf :rolleyes:

ik ga altijd gewoon mee het hokje in :)

---------- Toegevoegd om 16:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:07 ----------

Winkelen met je vriendin?

Snap in eerste instantie niet eens wat daar leuk aan is.. :(

daarom heb jij geen vriendin :) toch?!?!:eek:

Terug
Naar boven