Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Doet bij jullie youtube ook raar

cda
pvv
jezus leeft

Mijn top lijst van de kieswijzer...

fml :(

maar waarom moeten de kids van ouders die weinig verdienen dat dan niet ???

gvd linkse grachtengordel

sws is het gaar als mensen 400 eu per maand krijgen. Dan kan je je studie betalen en houd je veel geld over. Ik krijg 80 eu por maand terwijl mijn ouders nou ook niet in het geld zwemmen. Integendeel zelfs.

ik krijg 300 eu+ stufi :roflol:

---------- Toegevoegd om 18:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:05 ----------

Op het MBO krijg je meer stufi dan op het HBO

Yes srs

Aight keepin it real

Uitwonende stufi als een ekte turk

Voel me nu al een hele poos alsof ik debiel weinig slaap, terwijl ik niet meer kan slapen

Begint nu toch wel te ergeren, altijd moe zijn

Hoe veel uur slaap je dan ong?

Ik slaap ongeveer vanaf half 12, en heb de tijd tot half8 of half9. Word vaak al om half 7 wakker though :(

Kan dan niet meer slapen, en later op de dag weer erg moe

Al de tip gekregen om multivit te slikken, + ik moet misschien ook meer water drinken, voel me ook de laatste dagen vrij uitgedroogd

Ik slaap ongeveer vanaf half 12, en heb de tijd tot half8 of half9. Word vaak al om half 7 wakker though :(

Kan dan niet meer slapen, en later op de dag weer erg moe

Al de tip gekregen om multivit te slikken, + ik moet misschien ook meer water drinken, voel me ook de laatste dagen vrij uitgedroogd

Stress of iets dergelijk waar je last van hebt? Multivit of vit D kan geen kwaad lijkt me... middagdutje doen? :D

Middagdutje crew inchecking.

Stress of iets dergelijk waar je last van hebt? Multivit of vit D kan geen kwaad lijkt me... middagdutje doen? :D

Toevallig sinds vandaag weer last van nussbar/ribben, voor t eerst sinds ruim anderhalve maand dus dat kan t niet zijn lijkt me.

inb4 het komt omdat ik sinds een week gestopt ben met no fap
inb4 de broscience had gelijk

sws is het gaar als mensen 400 eu per maand krijgen. Dan kan je je studie betalen en houd je veel geld over. Ik krijg 80 eu por maand terwijl mijn ouders nou ook niet in het geld zwemmen. Integendeel zelfs.

Muahah ik krijg 330 per maand en krijg alles van me ouders. Binnenkort op me eigen en dan krijg ik 550 + alles van me ouders:D

Lang leven het goeie leven

Laat de haters maar komen:cool:

Muahah ik krijg 330 per maand en krijg alles van me ouders. Binnenkort op me eigen en dan krijg ik 550 + alles van me ouders:D

Mirrin, ik geef juist geld aan mijn moeder omdat ze de huur zelf niet kan betalen :(

Aight keepin it real

Uitwonende stufi als een ekte turk

Thuiswonend abi

Srs

Uitwonend zou ik dik 550-600 krijgen :roflol:

---------- Toegevoegd om 21:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:04 ----------

Ik krijg 374 of 384 :o

Terug
Naar boven