GPRO
Huge Freak
- Waardering
- 1.330
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
tfw 'wat zie je eruit' het eerste is wat je collega's tegen je zeggen in de ochtend

Niet eens gezopenseri kapot raarik heb dat vroeger wel eens gehad na een nacht stappen
op stap geweest, vet gezopen die avond, 's ochtends wakker worden en had eigenlijk nergens last van, ging ik om half 5 's middags de hond uitlaten begon ik ook opeens omin te zweten en heb 'k daar vet staan kotsen![]()

Buienradar zat er weer belachelijk ver naast vandaag. Potverdomme ik gebruik die site amper, kijk ik er een keer op, regent het alsnog de halve dag terwijl ze dat niet voorspellen.

Lief dat je dat over hebt voor je neefjes. Ik ben Trost op je.
FOK! klb opzet aproved.... mis alleen sub- of antiklacht nogZus belt me op "hee heb je zin om morgen met je neefjes mee naar de Efteling te gaan?" Uhh JA !!"want dan is het de Tros leden dag en zijn kaartjes goedkoop net als vorig jaar maar toen was het wel druk hoor" .. ...
Punt 1: Mijn zus is lid van de tros. HOE?? WAT?? Punt 2: Ik moet lopen tussen andere mensen? Punt 3: Mensen die ook nog lid zijn van de tros? In de rij staan, achter tros leden, wachten terwijl ik beter en meer ben als mens dan zij??