Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Facebook is snel weer online
Wegens onderhoud is Facebook momenteel niet beschikbaar, maar je zou je over een paar minuten weer moeten kunnen aanmelden. In de tussentijd kun je hier meer informatie lezen over waarom je dit bericht ziet. Bedankt voor je geduld terwijl we aan de site werken.

krijg dit bericht op fb maar zit wel gewoon op fb op mijn mobiel (al een uur zo ofzo)

lol dat is wel heel toevallig want facebook is snel weer online
Wegens onderhoud is Facebook momenteel niet beschikbaar, maar je zou je over een paar minuten weer moeten kunnen aanmelden. In de tussentijd kun je hier meer informatie lezen over waarom je dit bericht ziet. Bedankt voor je geduld terwijl we aan de site werken.

krijg dit bericht op fb maar zit wel gewoon op fb op mijn mobiel (al een uur zo ofzo)

Haha dat is wel heel toevallig want facebook is snel weer online

lol dat is wel heel toevallig want facebook is snel weer online

ja heel vervelend want een zeker persoon heeft mij ooit eens een pdf over een bepaald trainingsschema gestuurd waar ik net even naar wou kijken en die niet op deze pc staat

was dat toevallig een pdf van een boek waar je eigenlijk voor moet betalen die illegaal verspreid werd?

weet ik niks van

2011

in 2012 vergaat de wereld toch

Moest vandaag 1750mg Test E zetten, maar ik had in de gym iets gehoord over spieren laten "schrikken" dus ik dacht slim te zijn en injecteerde 2500mg tren A. Godver ik voel me ziek:( Moet ik naar de huisarts?

he zal ik jou eens achter een ruit zetten!!!111!!!123!!11!

Meaantje, het kan best zijn dat je in real life een toffe gozer bent, srs, maar het wordt echt vervelend als je nooit eens ernstig bent, eens een positieve constructieve bijdrage levert aan een topic,

De eerste 100 grappen van je op DBB, al dan niet on topic, waren leuk, maar daarna begint het wat te vervelen. Halveer het aantal grappen en post af en toe ook eens wat constructief of iets waar een ander lid iets mee kan, dan wordt het voor iedereen terug wat leuker. Ik denk ook dat het voor de mods niet leuk moet zijn ieder topic te zien verzanden in een rel door getroll.

Terug
Naar boven