AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

net als bij religie

dat er staat dat homos dood moeten betekent niet dat homos dood moeten

logisch toch

toch?

Religie is toch dat vage waarbij je gelooft in iets dat niet bestaat?

Logisch toch

Toch?

religie is het idee dat een uit de lucht gegrepen verzameling van verklaringen die op vrijwel niets feitelijks gebaseerd zijn beter is dan een gebrek aan verklaringen omdat je te zwak/onzeker bent om te kunnen leven met onwetendheid

toch?

religie is het idee dat een uit de lucht gegrepen verzameling van verklaringen die op vrijwel niets feitelijks gebaseerd zijn beter is dan een gebrek aan verklaringen omdat je te zwak/onzeker bent om te kunnen leven met onwetendheid

toch?

dat geloof ik wel

toch?

Iets met spijker en kip.

Wat ben jij nou voor nep bber?

Ik doe alles met kip. Eet kip, schijt kip, adem kip, neuk kip. Ik had gister voor 40 euro aan kip op.

zzp'er

zuigt zonder problemen

Elke nacht niet kunnen slapen en/of een paar uur voor de wekker wakker worden door medicatie dat zou moeten helpen TEGEN mn moeheid.

Fffffuuuuuu

gedroomd dat ik intiem in bed lag met emma watson en we aan het praten waren toen werd ik wakker en nu heb ik weer de feels door een droom

ALWEER

97,5kg BW vannochtend. :(

zo haal ik die 100kg nooit:(

de laatste dagen weer een beetje down

die k*********** blessure ook :mad: :sad:

• Like
Waarderingen: mat
Terug
Naar boven