MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

afgelopen donderdag bij fysio afspraak voor dinsdag. Wil je half tien of tien uur? Ik zeg: tien uur

kom ik daar nu, oh je had om half tien een afspraak. Smerige t*fus honden moet ik er ook nog voor gaan betalen natuurlijk

yes mad

afgelopen donderdag bij fysio afspraak voor dinsdag. Wil je half tien of tien uur? Ik zeg: tien uur

kom ik daar nu, oh je had om half tien een afspraak. Smerige t*fus honden moet ik er ook nog voor gaan betalen natuurlijk

yes mad

en je bent als een beta gewoon weer weggelopen?

Als jij 10 uur hebt gezegd en zij hebben een fout gemaakt ga je toch niet betalen? Zou ff lekker worden zo..

Je bent knettergek als je dat gaat betalen ook

u dun goofed

09.30 is geen 10.00 :o

de voordeur is open gewaaid en nu is het hele huis vol met blad en takjes.
heeft toch wel iets.

feeelzzzz

neee!! :(

Uit me broek gescheurd :(

En ik had al zo weinig goede spijkerbroeken...

Dat ik 15 posts moet maken om in de AAS sectie te posten.

Mijn moeder die het ''kcal in kcal out'' verhaal na 20x uitleggen nog niet wilt geloven..

Feestdagen die eraan komen...
Moet sociaal gaan doen, gym gesloten, ov niet gratis
verdumme

Mijn moeder die het ''kcal in kcal out'' verhaal na 20x uitleggen nog niet wilt geloven..

Mijn moeder gaat volgende week op sappen-detox kuur in Gran Canaria samen met een vriendin. Ik heb spijt dat ik sociaal in de woonkamer kwam zitten, die hoeveelheid broederwetenschap.

men steak aan het bakken doe ik er blikje witte boontjes in tomatensaus bij, is het half gevuld met water klote huismerk ook.

Terug
Naar boven