XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

tijd voor andere vrienden vriend

tfw ik of vrienden nog nooit hebben gevochten met uitgaan

heb nog nooit een klap uitgedeeld

was ook absoluut niet de schuld van mijn vriend en hij heeft dan ook geen klap uitgedeeld. gingen in een shoarma tent staan en toen deed ie net of ie de politie belde en toen renden ze beide weg :o

bij rowen heze is et normaal dat iedereen elkaar ombeukt toch.
das toch geen vechten, dat is moshen
Buiten van chicks door jullie epische pua moves

oja :roflol: nvm steenvaneeuwen

---------- Toegevoegd om 11:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:14 ----------

heb nog nooit een klap uitgedeeld

was ook absoluut niet de schuld van mijn vriend en hij heeft dan ook geen klap uitgedeeld. gingen in een shoarma tent staan en toen deed ie net of ie de politie belde en toen renden ze beide weg :o

lol

Ik heb overigens in privé tijd ook nog nooit een klap uitgedeeld, ben best een lieve jongen. Af en toe komen wel eens lui ruzie zoeken maar om de een of andere reden eindigen we altijd als vrienden en betalen zij mijn bier.

Dat maagzuur

das toch geen vechten, dat is moshen

oja :roflol: nvm steenvaneeuwen

---------- Toegevoegd om 11:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:14 ----------

lol

Ik heb overigens in privé tijd ook nog nooit een klap uitgedeeld, ben best een lieve jongen. Af en toe komen wel eens lui ruzie zoeken maar om de een of andere reden eindigen we altijd als vrienden en betalen zij mijn bier.

Waarschijnlijk weet iedereen van jou dat je een pliesieman bent :o

Ook voor die tijd had ik nooit problemen, ook toen ik nog dyel fysiek had. Ik kan gewoon altijd goed met iedereen opschieten eigenlijk.

Ik heb de laatste jaren ook echt nooit geouwehoer. Toen ik 16/17 was een paar keer tikken gehad, buiten mijn schuld om, en daarna nooit meer. Gewoon uit de weg gaan ook. Denk dat fysiek er ook wel mee te maken heeft.

Net terug van de tandarts. Fucking wortelkanaal nodig en 2 vullingen vervangen (plus kleine gaatjes wegwerken er omheen).

FML. Anderhalf uur stilzitten om een tand helemaal uitgeboord te laten worden. Algehele narcose pleezz!

Net terug van de tandarts. Fucking wortelkanaal nodig en 2 vullingen vervangen (plus kleine gaatjes wegwerken er omheen).

FML. Anderhalf uur stilzitten om een tand helemaal uitgeboord te laten worden. Algehele narcose pleezz!

zou vragen om doorverwijzing kaakchirurg, is dagelijkse koek voor hun, scheelt je een hoop geknutsel.

Mwoah, ben tot nu toe best wel heel aardig onder de indruk van deze nieuwe tandartsenpost. Ben op zich niet zo bang voor geknoei, ze zien en doen al veel meer dan mn vorige tandarts. Dat was echt een ouderwetse vent die ook niet met zn tijd meeging zeg maar.

Tis meer dat t waarschijnlijk verrotte pijn gaat doen en anderhalf uur met je bek open lijkt me ook geen pretje. Dis gun suck mang. Algehele narcose doen ze volgens mij nergens, ook niet bij de kaakchirurg.

Mwoah, ben tot nu toe best wel heel aardig onder de indruk van deze nieuwe tandartsenpost. Ben op zich niet zo bang voor geknoei, ze zien en doen al veel meer dan mn vorige tandarts. Dat was echt een ouderwetse vent die ook niet met zn tijd meeging zeg maar.

Tis meer dat t waarschijnlijk verrotte pijn gaat doen en anderhalf uur met je bek open lijkt me ook geen pretje. Dis gun suck mang. Algehele narcose doen ze volgens mij nergens, ook niet bij de kaakchirurg.

doen ze wel op aanvraag ;)
Tenminste paar jaar geleden nog wel. heb pas me verstandskiezen laten wegsnijden / trekken en ze verdoven je in het ziekenhuis zo goed dat ik pas savonds laat pas weer gevoel kreeg :roflol:

Ja dát heb ik ook gedaan toen ja. Maar das nog steeds plaatselijke verdoving, niet "Hier, snif dit kapje" en plat zeg maar.

ik schijt mij de ganse dag verloren.:sad:

---------- Toegevoegd om 15:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:03 ----------

Ja dát heb ik ook gedaan toen ja. Maar das nog steeds plaatselijke verdoving, niet "Hier, snif dit kapje" en plat zeg maar.

volgens mij wordt het meeste narcose nu ook gedaan met een spuitje ipv een kapje.

ik schijt mij de ganse dag verloren.:sad:

---------- Toegevoegd om 15:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:03 ----------

volgens mij wordt het meeste narcose nu ook gedaan met een spuitje ipv een kapje.

Volledige narcose wordt doormiddel van een infuus ingebracht inderdaad :p Geloof dat ze soms nog wel kapje erbij houden voor het geval dat, maar bij mij (andere ingreep) zag ik nergens een kapje of zo haha

Ik moet ook nog een keer voor verstandkiezen, maar heb een hekel aan prikjes in mijn mond :roflol: Wil ook volledige narcore, maar volgens mij doen ze dat niet zo snel..tegenwoordig niet meer in ieder geval.

Mijne moeten er ook uit binnenkort :janken:

Volledige narcose vind ik om de één of ander reden best beangstigend :o

Doe mij maar prikjes!

Volledige narcose wordt doormiddel van een infuus ingebracht inderdaad :p Geloof dat ze soms nog wel kapje erbij houden voor het geval dat, maar bij mij (andere ingreep) zag ik nergens een kapje of zo haha

Ik moet ook nog een keer voor verstandkiezen, maar heb een hekel aan prikjes in mijn mond :roflol: Wil ook volledige narcore, maar volgens mij doen ze dat niet zo snel..tegenwoordig niet meer in ieder geval.

ik kan begrijpen dat je liever niet bij je verstand bent als ze heel diep in je mond moeten zijn.
nee is niet standaard omdat het gewoon meer tijd en geld kost. na plaatselijke verdoving kun je meteen na de ingreep weg anders duurt het nog een tijdje voordat je bijkomt en weer helemaal helder bent. je kan het altijd vragen;)

verstandkiezen groeien goed door en passen perfect in mijn mond:cool:

ik kan begrijpen dat je liever niet bij je verstand bent als ze heel diep in je mond moeten zijn.
nee is niet standaard omdat het gewoon meer tijd en geld kost. na plaatselijke verdoving kun je meteen na de ingreep weg anders duurt het nog een tijdje voordat je bijkomt en weer helemaal helder bent. je kan het altijd vragen;)

verstandkiezen groeien goed door en passen perfect in mijn mond:cool:

Nja ik heb er sowieso 2 die eruit moeten, andere 2 zouden eventueel kunnen blijven zitten.
Ik ga het wel vragen inderdaad, dat ik moet bijkomen ed vind ik niet erg, ben wel wat ziekenhuis bezoeken gewend :roflol:
Ik vind het erbij zijn zelf niet erg, kan goed tegen bloed en dergelijke (ik ga opleiding tot verpleegkundige doen, dus is best handig :p ), maar ik heb een hekel aan die prikjes in mijn mond gewoon :roflol: Ik heb wel eens een kies laten boren zonder verdoving, ik vond dat toch prettiger dan de verdoving :p

ga je die opleiding wel afmaken

denise denk aan je bloeddruk

Terug
Naar boven