AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Eg

Kuttraining gehad, afgekapt en naar huis gegaan. Echt laatste tijd al kak. Volgende week maar rust...

Na een douche me met kokosolie ingesmeerd en meteen als een debiel op mijn bed gesprongen:roflol:

Wat :roflol:

hoedie pls :roflol:

junk

Kokosolie is toch om te bakken? Beter olijfolie smeren

als ik regedt32 of regedit probeer te openen gebeurt er niks. Iemand enig idee waarom en hoe ik het kan fixen? Met google kom ik niet zo ver

Of kokosolie op je lippen als je droge lippen hebt :heart:

of gewoon zonnebrandolie, die ervoor bedoelt is

Kost alleen wel wat meer.
Ik smeer mijzelf altijd in met een beschermende creme of spray, maar olijfolie werkt goed om bruin te worden, bedoel, dit is een bb forum, schijt aan of je geen bescherming hebt (aldus Eatandgain :trollface:)
niet serieus dus, als zijn er zat mensen die alleen denken aan bruin worden, dan is olijfolie gewoon goedkoop :p

Ik smeer mijzelf altijd in met een beschermende creme of spray, maar olijfolie werkt goed om bruin te worden, bedoel, dit is een bb forum, schijt aan of je geen bescherming hebt (aldus Eatandgain :trollface:)
niet serieus dus, als zijn er zat mensen die alleen denken aan bruin worden, dan is olijfolie gewoon goedkoop :p

Olijfolie is wel goed voor meer dingen :heart:

Zolang je je huid vet houdt, vervel je niet snel. Dan kan je wel verbranden maar krijg je wel een kleurtje :p

Zou er toch voor kiezen inderdaad om wel wat bescherming op te doen. Ook als je al bruin bent en niet snel verbrand, gewoon een lage factor pakken.

zegt steensteen die vorige week een kreeft was omdat hij zich niet ingesmeerd had RIP

Kokosolie werkt ook echt goed als handcréme :o srs

Ook goedkoper :o

Terug
Naar boven