XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Zolang je je huid vet houdt, vervel je niet snel. Dan kan je wel verbranden maar krijg je wel een kleurtje :p

Zou er toch voor kiezen inderdaad om wel wat bescherming op te doen. Ook als je al bruin bent en niet snel verbrand, gewoon een lage factor pakken.

zegt steensteen die vorige week een kreeft was omdat hij zich niet ingesmeerd had RIP

:roflol:

Ja ik smeer me altijd in met 20 of 50 of zo, ligt beetje aan hoe sterk de zon is :p Ik word niet zo snel bruin, met of zonder zonnebrandmiddel, dus dan maar gewoon goed insmeren :p

:roflol:

Ja ik smeer me altijd in met 20 of 50 of zo, ligt beetje aan hoe sterk de zon is :p Ik word niet zo snel bruin, met of zonder zonnebrandmiddel, dus dan maar gewoon goed insmeren :p

Bij mij is het nogal awkward dat mijn gezicht niet snel bruin wordt, maar mijn lichaam wel. Vervolgens kan ik niet comfortabel op m'n buik liggen vanwege Nuss-bar, dus heb ik alleen een bruine torso :o

inb4 je bent toch powerlifter, niemand wil je zonder shirt zien

OT weer: Moet vandaag eigenlijk nog 2 proefexamens maken, wat betekent dat ik nog wel 5 uur bezig zou moeten zijn :( Morgen dan maar vroeger opstaan.

Ja! en je kunt er je gezicht mee schoonmaken en als masker in je haar doen.

Ah, werkt het ook goed voor je haar? Af en toe zit er weinig fut in mijn haar na een warme douch, dus dan komt kokosolie wel goed uit :o

Hoeveel heb ik dan nodig voor een haarmaskertje?

Ah, werkt het ook goed voor je haar? Af en toe zit er weinig fut in mijn haar na een warme douch, dus dan komt kokosolie wel goed uit :o

Wat8.jpg

Ja wat in de palm van je hand past en dan met je handen over elkaar wrijven zodat het vloeibaar word en dan in je haar doen, beetje in laten trekken en dan uitspoelen met shampoo (2 x) is echt lekker

he Rilakcumswap, ik heb de tren doseringen flink verhoogd. Zullen wij eens een keertje afspreken om neukseks te hebben??

you know you're gay als zelfs mat je uitlacht

Jezus dit begint op het forum van Ellegirl te lijken

gele kaart gekregen op DBB. mijn dag is echt verkloot hierdoor..

Inb4 je krijgt nu een kaart.

ericr is still here

Terug
Naar boven