- Waardering
- 12.370
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 135kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zit een fucking grote wesp in de wc, dus het schijnt dat ik m'n stront de aankomende 5 dagen op ga houden

Echt geen zin in nachtdienst straks. Heb het eventjes gehad met het huidig groepje.
Echt geen zin in nachtdienst straks. Heb het eventjes gehad met het huidig groepje.
pffff net of ze bang worden van jou....moet ik ze komen slaan mat
IK DOE HET HOOR ZE MOETEN NIET AAN JOU KOMEN
HOU ME TEGEN JONGE

weet iemand wat 'Number of personal document' betekent? (in context van inschrijving buitenlandse school voor uitwisseling)
bedoelen ze je persoonsnummer of document nummer van je pasport?
moet ik ze komen slaan mat
IK DOE HET HOOR ZE MOETEN NIET AAN JOU KOMEN
HOU ME TEGEN JONGE

Ja. De groep is op een week tijd bijna volledig veranderd, weinig tijd om ze afzonderlijk echt te 'kneden' waardoor de sfeer compleet omgeslagen is. Dan krijg je al die typische dingen die je al 1000 keer gezien hebt, maar dan op één dienst tijdDat groepje waar je die heavy shift een paar dagen terug mee had?

Sowieso. Zal wel lukken eens ik er ben.
Lief van je, maar denk dat zij het meer gewoon zijn om te vechten

kl***zak, noem je pleurklaat nu subtiel een mietje?!Lief van je, maar denk dat zij het meer gewoon zijn om te vechten![]()
familie die iets te vaak vraagt of ik al een chick heb en dan zegt dat het niet erg is als ik homo zou zijn.....

kl***zak, noem je pleurklaat nu subtiel een mietje?!