Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mijn brommer lekt nog steeds kvs out of oblivion. Ook komen er wolken (exact zoveel als dit http://www.youtube.com/watch?v=8A5WQ1jdU7Q) Wat zou duiden op kvs dat in de benzine of uitlaat komt?

Je koppakking, (pakking tussen de cilinder en de cilinderkop) for sure![]()
Lekt 'ie? Dus stroomt er echt water op de grond?
Als dat niet zo is, toch je koppaking. Toch maar weer open maken. Als het niet weg lekt op de grond komt het simpelweg in je verbrandingskamer (vandaar ook de witte rook)
indd, weet niet eens meer waar ik moet op reflecteren
Ook allerlei persoonlijkheidstest doen, alsof ik in het Pieter baan centrum hoor![]()
>spreek 'r aaank loopt: lijkt wel alsof je het gisteren laat hebn op het feit dat ze zo mt gemaakt met een of andere potige n*ger.
has anyone ever been far even as decided to use even go want to do look more like?
has anyone ever been far even as decided to use even go want to do look more like?

Ik deel je pijn. Momenteel bezig met afstudeeronderzoek terwijl het zo'n mooi weer is.

>napraten na 16 uur durende horecadienst met vrouwelijke collega.
>spreek 'r aan om hoe ze loopt: lijkt wel alsof je het gisteren laat hebt gemaakt met een of andere potige n*ger.
>zij: blanken kunnen ook dikke lullen hebben hoor.
>ik: ja, ik weet er alles van.
>wordt in kruis gegrepen: niet uit eigen ervaring neem ik aan?
Recht in de gevoelens.