XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

1bar op cod online

check internet

12down 3up

godver

yoghurt is op. Dit is al de 2e keer deze week :mad:

yes mad

deze moet je halen

dB1bUBo.jpg

Hooikoorts.Zucht.

bij back squat boeit het bij mij geen f**k. Squat nu weer op platte voet en dat voelt prima eigenlijk.

alleen voor fsq en oly squats heb ik wel baat bij squat schoenen.

volgend jaar, ga nu niet voor 3 maandjes uit huis. Volgend jaar in andere stad studeren. Nu nog kiezen wat :roflol: heb nog een week om te kiezen :roflol:

kom naar rotterdam g

-

Laatst bewerkt:
-

Laatst bewerkt:
Ik dacht dat ´t zaterdag was vandaag .. :o

Je hebt gezellige plekken indd maar ben zelf iemand die liever in volle cafés zit dan in een club
Mis ik redelijk
Je hebt geen echte sfeer in de stad vind ik (behalve witterdewit en oude haven)

Of misschien ga ik indd naar,de verkeerde plaatsen:p

Tsja echte kroegen heb je idd niet, is ook niet specifiek een studentenstad als de steden in Brabant.
Maar er zijn echt meer dan zat dingen te doen zonder dat jij je echt maar een moment hoeft te vervelen.

Je moet er idd maar van houden. Ik heb bijvoorbeeld niks met al die heukende boeren.

Tsja echte kroegen heb je idd niet, is ook niet specifiek een studentenstad als de steden in Brabant.
Maar er zijn echt meer dan zat dingen te doen zonder dat jij je echt maar een moment hoeft te vervelen.

Je moet er idd maar van houden. Ik heb bijvoorbeeld niks met al die heukende boeren.

Dit

Ik ga toch geen poging doen voor Meaantjes squat req. Probeerde gister eens wat zwaarder te squatten en DLen, werd 10 keer niks. Dus maar gewoon kwalificeren op de DRC, en dan knallen op het NK.

vrije dag van me werk ben foking lui, gaan trainen of toch maar niet?

ga eerst maar is naar de winkel kijken voor wat nieuwe kledij, dress to impress, jwt

• Like
Waarderingen: mat
Terug
Naar boven