MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Godver alles klaar staan om naar de camping te gaan, gaat de vrouw om 16u 'even'naar de kapper. Zit nog steeds te wachten! En ik heb gvd honger!

economie trekt mij niet zo. Denk ik niet iets te moeilijks kiezen dat ik wel haal zegmaar..

Dat dacht ik ook, lekker wat makkelijks doen. Totdat je het een uitdaging gaat vinden en je ergens echt goed in wilt worden. Heeft eigenlijk niks met studiekeuze maar meer met mindset te maken. Een jaar tussen de arbeiders werken heeft mij goed gedaan.

Dat dacht ik ook, lekker wat makkelijks doen. Totdat je het een uitdaging gaat vinden en je ergens echt goed in wilt worden. Heeft eigenlijk niks met studiekeuze maar meer met mindset te maken. Een jaar tussen de arbeiders werken heeft mij goed gedaan.

een blik op mijn studie schuld na 3 jaar studeren zonder mn bsa te halen had bij mij hetzelfde effect.

opeens ook zo van nu is het afgelopen, ik ga dr voor.

Ga theologie studeren, kun je ons verdedigen tegen TheDeen, Black cobra en de rest van de relitards.

nee die lenen voor de lol 400 euro erbij omdat ze toch geen huur en eten hoeven te betalen

Not sure if..
ik je wel snap :p

Er zijn mensen die dat doen, alleen snap ik nog niet de link met dat een studieschuld voor een thuiswonende wel mee zou vallen :o
Elk persoon is verschillend.

Gisteren plate laten vallen op teen, nagel in 2 waarvan de ene helft volledig afscheurt...
Dan ben ik kwaad en wil ik gaan maxen, smijt ik een plate erbij en sla ik mijn vingers ertussen!
Fail ik voor een nieuw PR.
Besef ik om 1u 's nachts dat mijn gsm nog in de auto ligt, ga ik die gaan halen, loop ik onderweg hard tegen een ijzeren bak water, mijn scheen doet massa's veel pijn. Kom ik een minuut later mankend terug binnen en zie ik dat mijn gloednieuwe broek onder het bloed zit. Vind ik natuurlijk weer geen zalf, dus dan maar een fles Belgian Owl gebruikt als pijnstiller.

Ik heb echt de ziekste spierknoop in mijn linker calve zitten, foamrollen doet me echt huilen van de pijn :(

en ik train geeneens kuiten

waarom

Gisteren plate laten vallen op teen, nagel in 2 waarvan de ene helft volledig afscheurt...
Dan ben ik kwaad en wil ik gaan maxen, smijt ik een plate erbij en sla ik mijn vingers ertussen!
Besef ik om 1u 's nachts dat mijn gsm nog in de auto ligt, ga ik die gaan halen, loop ik onderweg hard tegen een ijzeren bak water, mijn scheen doet massa's veel pijn. Kom ik een minuut later mankend terug binnen en zie ik dat mijn gloednieuwe broek onder het bloed zit. Vind ik natuurlijk weer geen zalf, dus dan maar een fles Belgian Owl gebruikt als pijnstiller.
iew belgian owl :(

damm...

Terug
Naar boven