- Waardering
- 5.551
- Lengte
- 1m78
jwz mattie ze doen nie moelek over speling daar
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
economie trekt mij niet zo. Denk ik niet iets te moeilijks kiezen dat ik wel haal zegmaar..
Dat dacht ik ook, lekker wat makkelijks doen. Totdat je het een uitdaging gaat vinden en je ergens echt goed in wilt worden. Heeft eigenlijk niks met studiekeuze maar meer met mindset te maken. Een jaar tussen de arbeiders werken heeft mij goed gedaan.
een blik op mijn studie schuld na 3 jaar studeren zonder mn bsa te halen had bij mij hetzelfde effect.
opeens ook zo van nu is het afgelopen, ik ga dr voor.
Valt nog wel mee als je thuis woont die studieschuld.
Valt nog wel mee als je thuis woont die studieschuld.
nee die lenen voor de lol 400 euro erbij omdat ze toch geen huur en eten hoeven te betalenOmdat mensen die thuiswonen minder zullen bijlenen?
nee die lenen voor de lol 400 euro erbij omdat ze toch geen huur en eten hoeven te betalen

iew belgian owlGisteren plate laten vallen op teen, nagel in 2 waarvan de ene helft volledig afscheurt...
Dan ben ik kwaad en wil ik gaan maxen, smijt ik een plate erbij en sla ik mijn vingers ertussen!
Fail ik voor een nieuw PR.
Besef ik om 1u 's nachts dat mijn gsm nog in de auto ligt, ga ik die gaan halen, loop ik onderweg hard tegen een ijzeren bak water, mijn scheen doet massa's veel pijn. Kom ik een minuut later mankend terug binnen en zie ik dat mijn gloednieuwe broek onder het bloed zit. Vind ik natuurlijk weer geen zalf, dus dan maar een fles Belgian Owl gebruikt als pijnstiller.

Gisteren plate laten vallen op teen, nagel in 2 waarvan de ene helft volledig afscheurt...
Dan ben ik kwaad en wil ik gaan maxen, smijt ik een plate erbij en sla ik mijn vingers ertussen!
Fail ik voor een nieuw PR.
Besef ik om 1u 's nachts dat mijn gsm nog in de auto ligt, ga ik die gaan halen, loop ik onderweg hard tegen een ijzeren bak water, mijn scheen doet massa's veel pijn. Kom ik een minuut later mankend terug binnen en zie ik dat mijn gloednieuwe broek onder het bloed zit. Vind ik natuurlijk weer geen zalf, dus dan maar een fles Belgian Owl gebruikt als pijnstiller.
Ik heb echt de ziekste spierknoop in mijn linker calve zitten, foamrollen doet me echt huilen van de pijn
en ik train geeneens kuiten
waarom