AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Ik train thuis, tussen setjes altijd op m'n telefoon.. Vooral als ik 3-4 min moet rusten tijdens een werkset :roflol: word afraffelen dit :o
Nice thuis trainen. Dan kan je inderdaad ongestoord met je foon spelen. ;)
Hoppa. nu snel door naar je volgende set! :whip:

Hoop onzin.

Marter onder de motorkap op bezoek gehad. Van alles aangevreten. Nu start de auto helemaal niet meer. Nu wachten op de anwb

Saaie vrienden die niet mee willen naar bevrijdingsfestival rip

Ik word zo ontiegelijk moe van al die ectos die een halfjaar trainen en ongeveer om de dag een progressie foto, waar geen verschil op te zien is, plaatsen op facebook/insta. #fitfam #eathealthy #nopainnogain #progress #nopainnogain

#gewoonoptyfenenjemuilhoude

Srs ook mensen reageren Wooow kast!

32cm armen not even once

Ik word zo ontiegelijk moe van al die ectos die een halfjaar trainen en ongeveer om de dag een progressie foto, waar geen verschil op te zien is, plaatsen op facebook/insta. #fitfam #eathealthy #nopainnogain #progress #nopainnogain

32cm armen not even once

why care

2x102,5 bankdrukken terwijl de bedoeling 3x3x102,5 was, fuuuuu

zinloze # fucken mijn dag omhoog

32cm armen not even once

en vergeet je nog al die wijven die met die achterlijke pruillipjes en strakke leggings en dikke reten die elke dag hun mislukte zelffies op fb zetten zum kotsen

dag overleven op een bak kwark vanwege wokken vnv, en op je werk aankomen en je laptop vergeten zijn.
Volgas terug naar huis, banden meuren als een gek :roflol:

oja en een benzine tank die leeggeslurpt is.

32cm armen not even once

Ofniee 32cm gunshow ftw

---------- Toegevoegd om 09:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:23 ----------

Ot: dem gains.. Hele lichaam half naar de klote. Goed teken

Ram erge kramp in m'n kuit

dag overleven op een bak kwark vanwege wokken vnv, en op je werk aankomen en je laptop vergeten zijn.
Volgas terug naar huis, banden meuren als een gek :roflol:

oja en een benzine tank die leeggeslurpt is.

Haha lekker jezelf uithongeren omdat je 's avonds onbeperkt kan vreten. Ga vanavond ook onbeperkt pannenkoeken eten ergens, dus doe het ook alleen op een bak brinta vandaag :D

Terug
Naar boven