MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

dat er nog steeds gemeentes zijn die nog vergunningen geven voor hoogwerkers om mensen en nu zelfs kinderen in te zetten terwijl dit bij wet verboden is mits je ouder bent dan 18 jaar en een geldig certificaat hebt

gevolg nu weer 1 dode en 4 zwaar gewonde kinderen in oosterwolde

en ik weet dit omdat ik al 20 jaar gecertificeerd ben en dagelijks met deze hoogwerkers werk

opa

my fluffy lollipop net in mijn armen gestorven.

lollipop%20004.jpg

Nog geen 3 jaar, ws acuut nierfalen door zwangerschap.

:( rip

Sterkte! Rip Fluffy :(

Sorry man, sterkte.
wat een schitterend beestje :(

Vanochtend snotverkouden wakker geworden, zere keel, hoofdpijn.. Erg slechte timing, ik moet hard trainen deze maand en examens :mad:

Iemand nog gekke "oma's tips" tegen beginnende verkoudheid?

Vanochtend snotverkouden wakker geworden, zere keel, hoofdpijn.. Erg slechte timing, ik moet hard trainen deze maand en examens :mad:

vruchten limo drinken! (wel de gene met 5 vitaminen)

Als ik een verkoudheid voel opkomen leg ik een ajuin (in 2 gesneden) op een schaaltje op m'n nachtkastje (dag erna afdekken en nog eens in 2 snijden, kan sosm 3 dagen met 1 ajuin). Zorgt ervoor dat m'n neus 's nachts vrij blijft. Goed slapen+geen droge keel

Rip fluffy, wat een mooi beest was dat:(

Als ik een verkoudheid voel opkomen leg ik een ajuin (in 2 gesneden) op een schaaltje op m'n nachtkastje (dag erna afdekken en nog eens in 2 snijden, kan sosm 3 dagen met 1 ajuin). Zorgt ervoor dat m'n neus 's nachts vrij blijft. Goed slapen+geen droge keel

ik moest ajuin eerst even googlen

maar bedankt voor de tip :roflol:

Naar de turk gaan en wat gember kopen. Gember thee zetten helpt echt, was gister snotverkouden en vandaag OHP max x4:d

Veel ammonia snuiven

Gember van de chinees met kurkuma en beetje gula jahe

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven