- Waardering
- 1.987
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
inb4 Ray is kinderlokker
die roze cadilacs zijn het lekkerst!

Een meid komt naar je toe en vraagt of ze met je mee mag trainen.
Je traint met haar en terwijl je met haar traint zegt ze niks, urenlang zegt ze niks.
Ze vraagt wanneer je weer gaat trainen waarop jij antwoord ''Dat weet ik nog niet, geef je whatsapp kunnen we afspreken om te trainen''
- Ze staart je 30 seconden in je ogen aan en zegt niks.
Dag 2 , ze laat random een fitnesschick op haar telefoon zien en zegt dat ze zo wilt worden waarop jij antwoord '' Jah ik ken haar heb der facebook''
Zegt ze : ''Heb je mijn toestemming dat je haar op facebook hebt?''
---
Zulke onzin gooit ze dus eruit maar na het trainen is ze afstandig as f**k.
Je traint met haar en terwijl je met haar traint zegt ze niks, urenlang zegt ze niks.
Ze vraagt wanneer je weer gaat trainen waarop jij antwoord ''Dat weet ik nog niet, geef je whatsapp kunnen we afspreken om te trainen''
Dag 2 , ze laat random een fitnesschick op haar telefoon zien en zegt dat ze zo wilt worden waarop jij antwoord '' Jah ik ken haar heb der facebook''
---
Niet dat het mijn dag verpest maar sommige vrouwen zijn toch echt full r*tard mode.
Zit met een voor een lange periode te trainen, gooit ze shit eruit als '' Heb je mijn toestemming gevraagd om dit of dat te doen'' of '' als jij ook met een strak broekje gaat komen ga ik je slaan'' maar na het trainen afstandig as fuk en nu krijg ik te horen dat ze nog een vriendje heeft
Blijkbaar kon haar vriend niet tegen dat ik haar op facebook had want hij heeft me op haar lijst zitten verwijderen![]()
---
Ik ken weinig dingen over vrouwen, maar ik weet wel dat als je dating material voor een vriendin bent je mogelijk dating material voor haar bent. Wijven zijn nu eenmaal competitief over good genetic material. Wij hebben dan weer het cheerleader effect.
Wat echt alpha is nu op die facebook zeggen "wie was je vriendin, ik voegde je enkel toe voor haar".
Ik weet wel dat vrouwen heel onzeker zijn en zich vergelijken met andere vrouwen.
Wat ik bedoel eigenlijk is dat ik het raar vind dat een vrouw zulke dingen tegen mij zegt terwijl ze alleen met me wilt trainen.
Als ik tegen haar zou zeggen dat ze mijn toestemming moet hebben om andere mannen op sociaal media te accepteren of dat ze mijn toestemming moet vragen om met andere mannen te praten dan komt het heel raar over lijkt me? Vandaar dat ik zulke dingen ook nooit zeg.
Was ook een keer dat ik zat te trainen en ze totaal random zei dat ze mooi is terwijl we 10 minuten niet hebben gepraat en ik bezig was met mijn set, ik begrijp het niet..
Ik heb het niet per se over onzekerheid, ik heb het over het evolutionair nut om betere genen te hebben als je friends.
Mannen met vrouwen vergelijken is iets dat veel goedkeuring zou hebben op het tumbler/tranny maar we zijn gewoon anders.
Oke, dus als een meid zulke dingen tegen jouw zou zeggen hoe zou jij het opvatten? Je moet wel weten dat ze geen vriendin van je is en amper praat. Ook ken je haar niet lang