No i'm not fking kidding you.
Vind het gewoon een slap excuus

of nam je mijn post weer eens te serieus en dacht je dat ik de vraag serieus stelde? 

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

of nam je mijn post weer eens te serieus en dacht je dat ik de vraag serieus stelde?

Ik sta vaak aan jouw kant Hell, maar god wat kun je toch vermoeiend zijn af en toe![]()
Niet iedereen plant het leren even goed (aka dag van te voren beginnen)![]()

wat zijn dat nou voor betweterige kutopmerkingen. op mbo niveau 1 heb je vast 2 uur over om te gaan trainen ja maar als je eindexamens hebt kan dat soms niet.
Ja, moet ze maandag inruilen voor andere boefjes die uit huis geplaatst zijn.

wtf ree

wat zijn dat nou voor betweterige kutopmerkingen. op mbo niveau 1 heb je vast 2 uur over om te gaan trainen ja maar als je eindexamens hebt kan dat soms niet.
niet dat ik Hell wil verdedigen ofzo
maar ik ging ook trainen met mijn eindexamens, juist die ontspanning is goed imo, ook als je veel moet studeren nog
's avonds train, goed slapen, 's ochtends vroeg opstaan om te leren

niet dat ik Hell wil verdedigen ofzo
maar ik ging ook trainen met mijn eindexamens, juist die ontspanning is goed imo, ook als je veel moet studeren nog
Jij moet wat rolstoelen voortduwen en wat pamper verversen. Ja dan kan ik ook 2x per dag gaan trainen tijdens de examens
---------- Toegevoegd om 09:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:47 ----------
Leef de homegym leef
-naar de gym gaan
-trainen
-naar huis gaan
-rusten
-pwo meal maken
-pwo meal eten
-rusten
-f*ck dat studeren, ben te moe
Fuarking warm in het appartement vannacht, ik zweette als een otter met tren in zijn systeem, echt absurd.
Geen oog dicht gedaan en vandaag op pad van 07:15 t/m 17:45.
En door het gehaast met mn slapende kop vergeten deo op te doen
Hell & daffy sitting in a tree... k i s s i n g ...
Geen ventilator?
In de zomer leef ik echt in die dingen, heerlijk!