Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Ik sta vaak aan jouw kant Hell, maar god wat kun je toch vermoeiend zijn af en toe :o

iets met borderline ofzo

wat zijn dat nou voor betweterige kutopmerkingen. op mbo niveau 1 heb je vast 2 uur over om te gaan trainen ja maar als je eindexamens hebt kan dat soms niet.

wat zijn dat nou voor betweterige kutopmerkingen. op mbo niveau 1 heb je vast 2 uur over om te gaan trainen ja maar als je eindexamens hebt kan dat soms niet.

Geen idee, ik doe geen mbo niveau 1. Met eindexamens hoefde ik niet zo lang te leren, had genoeg tijd over voor andere dingen hoor, maar misschien komt dat omdat de meeste van die leeftijd enkel de avond ervoor even leren en de rest van het schooljaar uit hun neus eten en denken ''ach komt dan wel'', tja, dan hou je weinig tijd over om (een uurtje) te trainen inderdaad.

laatste week met de boefjes? :(
Ja, moet ze maandag inruilen voor andere boefjes die uit huis geplaatst zijn.

En iedereen begint er constant over tegen me :(
SNOEP.jpg
wtf ree :roflol:

had blijkbaar vrijdag een afspraak bij de fysio. Hoe kut dat daar allemaal geregeld is man man man

niet dat ik Hell wil verdedigen ofzo

maar ik ging ook trainen met mijn eindexamens, juist die ontspanning is goed imo, ook als je veel moet studeren nog

No i'm not fking kidding you.

Vind het gewoon een slap excuus :)

of nam je mijn post weer eens te serieus en dacht je dat ik de vraag serieus stelde? :roflol:

Jij moet wat rolstoelen voortduwen en wat pamper verversen. Ja dan kan ik ook 2x per dag gaan trainen tijdens de examens :roflol:

---------- Toegevoegd om 09:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:47 ----------

niet dat ik Hell wil verdedigen ofzo

maar ik ging ook trainen met mijn eindexamens, juist die ontspanning is goed imo, ook als je veel moet studeren nog

Leef de homegym leef

-naar de gym gaan
-trainen
-naar huis gaan
-rusten
-pwo meal maken
-pwo meal eten
-rusten
-f*ck dat studeren, ben te moe

Fuarking warm in het appartement vannacht, ik zweette als een otter met tren in zijn systeem, echt absurd.
Geen oog dicht gedaan en vandaag op pad van 07:15 t/m 17:45.

En door het gehaast met mn slapende kop vergeten deo op te doen :mad:

Jij moet wat rolstoelen voortduwen en wat pamper verversen. Ja dan kan ik ook 2x per dag gaan trainen tijdens de examens :roflol:

---------- Toegevoegd om 09:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:47 ----------

Leef de homegym leef

-naar de gym gaan
-trainen
-naar huis gaan
-rusten
-pwo meal maken
-pwo meal eten
-rusten
-f*ck dat studeren, ben te moe

toen had ik nog geen homegym

Fuarking warm in het appartement vannacht, ik zweette als een otter met tren in zijn systeem, echt absurd.
Geen oog dicht gedaan en vandaag op pad van 07:15 t/m 17:45.

En door het gehaast met mn slapende kop vergeten deo op te doen :mad:

Geen ventilator?
In de zomer leef ik echt in die dingen, heerlijk!

:eek: daffy

Geen ventilator?
In de zomer leef ik echt in die dingen, heerlijk!

We hebben een airco unit, die heb ik van 20:00 tot 23:00 aan laten staan, die had het afgekoeld van 29 tot 22 graden in elk geval. Maar alles onder de 19 graden is not done, net zoals die airco unit aan laten staan 's nachts (Verbruikt max 5KWH).

Ventilator is mss wel een goede keuze ja.

Terug
Naar boven