XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Jij moet wat rolstoelen voortduwen en wat pamper verversen. Ja dan kan ik ook 2x per dag gaan trainen tijdens de examens :roflol:

---------- Toegevoegd om 09:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:47 ----------

Leef de homegym leef

-naar de gym gaan
-trainen
-naar huis gaan
-rusten
-pwo meal maken
-pwo meal eten
-rusten
-f*ck dat studeren, ben te moe

Pamper verversen? Jij wat maat :roflol:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:roflol: :roflol:

Niet zeker of hij doet alsof hij me kent of..
nee dat is het gewoon ja :o

wou ook gaan sporten maar 13 uur school/werk.. binnenkort een home gym :D

Maar wel rolstoelen voortduwen? Dus je bent (nog) niet bekwaam genoeg voor de pampers? :roflol:

Hier in Nederland mag je vrijwel niks doen met betrekking tot ouderenzorg zonder een juist diploma te hebben. Daarbij is pampers vervangen nou niet echt leuk werk om te doen dus of ik het nu zo erg vind dat ik dat nog niet mag doen..nee, niet echt.
Ik duw een rolstoel met een patiënt inderdaad ;)

Hier in Nederland mag je vrijwel niks doen met betrekking tot ouderenzorg zonder een juist diploma te hebben. Daarbij is pampers vervangen nou niet echt leuk werk om te doen dus of ik het nu zo erg vind dat ik dat nog niet mag doen..nee, niet echt.
Ik duw een rolstoel met een patiënt inderdaad ;)
Geen haat hoor, mijn zus heeft eerst een jaar verpleegkunde gestudeerd, dan jeugd en gehandicapten zorg en gaat nu voor pedagogie. Maar het gene dat jij studeert (no offence) kan je niet vergelijken met zwaardere studies hoor :roflol:

Geen haat hoor, mijn zus heeft eerst een jaar verpleegkunde gestudeerd, dan jeugd en gehandicapten zorg en gaat nu voor pedagogie. Maar het gene dat jij studeert (no offence) kan je niet vergelijken met zwaardere studies hoor :roflol:

Goh, ik studeer niks, tuurlijk is dat niet te vergelijken met zwaardere studies :roflol:

Daarbij heb je mijn post denk ik niet goed gelezen aangezien ik zeg dat ik niks mag doen omdat ik niet een diploma heb daarvoor en dat hetgeen ik doe, in principe iedereen mag doen.
Ik heb nergens gezegd dat wat ik doe/studeer/werk, dat dat te vergelijken is met zwaardere studies.

:roflol: kutzooi

super brak wakker geworden
gf ging douchen
gf heeft me nadien bespronken
deed nadien wat anders
ik had niets door
krijg net melding op mijn gsm 'jubileum'

das not it

Goh, ik studeer niks, tuurlijk is dat niet te vergelijken met zwaardere studies :roflol:

Daarbij heb je mijn post denk ik niet goed gelezen aangezien ik zeg dat ik niks mag doen omdat ik niet een diploma heb daarvoor en dat hetgeen ik doe, in principe iedereen mag doen.
Ik heb nergens gezegd dat wat ik doe/studeer/werk, dat dat te vergelijken is met zwaardere studies.

Wat zit je dan te memmen over excuses, tijd voor andere dingen, bla bla :roflol:

---------- Toegevoegd om 11:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:52 ----------

11 maanden samen, dus de schade valt nog mee

Wat zit je dan te memmen over excuses, tijd voor andere dingen, bla bla :roflol:

Gast, heb je uberhaupt wel iets gelezen van wat ik zei of niet? :roflol:
Ik zei dat toen ik examens deed, ik genoeg tijd had voor anderen dingen omdat je zoiets gewoon goed moet plannen.
Ik zei niet: Hey jongens ik die een super zware studie met examen en ik heb nu ook tijd om te trainen!

Opletten is niet jouw sterkste punt, maar dat weet jouw vriendin ook wel zo te lezen.

Gast, heb je uberhaupt wel iets gelezen van wat ik zei of niet? :roflol:
Ik zei dat toen ik examens deed, ik genoeg tijd had voor anderen dingen omdat je zoiets gewoon goed moet plannen.
Ik zei niet: Hey jongens ik die een super zware studie met examen en ik heb nu ook tijd om te trainen!

Opletten is niet jouw sterkste punt, maar dat weet jouw vriendin ook wel zo te lezen.
Nee, maar ik vind je gewoon irritant, dus dan is het leuk dat je blijft happen :)

Nee, maar ik vind je gewoon irritant, dus dan is het leuk dat je blijft happen :)

Wat grappig, want ik leg gewoon uit hoor, ik vind het wel leuk dat je ondanks dat je mij irritant vindt, gewoon op me blijft reageren. Meeste mensen zijn verstandig en negeren degene die ze irritant vinden in plaats van te blijven reageren. Ik vind het helemaal mooi :cool:

Wat grappig, want ik leg gewoon uit hoor, ik vind het wel leuk dat je ondanks dat je mij irritant vindt, gewoon op me blijft reageren. Meeste mensen zijn verstandig en negeren degene die ze irritant vinden in plaats van te blijven reageren. Ik vind het helemaal mooi :cool:
Ik moet toch iets doen terwijl ik wacht?

Hell, alsjeblieft zeg, ga andere mensen pesten. Bedankt.

Maakt het uit wat ze studeert dan? Zowat al het werk in de zorg is enorm dankbaar werk, ongeacht niveau. Dat jij meer waarde hecht aan zwaardere zorgstudies is eigenlijk een denkfout, het gaat er namelijk om dat je mensen helpt en niet hoe zwaar je studie wel niet is.

Terug
Naar boven