Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Ze gaan vooral vragen over de moord op Abraham Lincoln door Balthasar Gerards, wat het begin van de koude oorlog betekende.

true_story.png

haha sukkel je bedoelt de peloponnesische oorlog

Fuuuuck knieband gescheurd en stuk van me bot afgebroken. Mag 6 weken niet belasten fml

Fuuuuck knieband gescheurd en stuk van me bot afgebroken. Mag 6 weken niet belasten fml

kruisband ? sorry 6 weken klinkt erg optimistisch, of bedoel je 6 weken niet op lopen

Motorrijden, gevaarlijkste ooit, altijd de dupe van andermans fouten. Denk niet dat je dat nu wilde horen maar ik zeg het toch.

Weet net zoveel als jij.

Succes man.

Thanks, Geschiedenis moet goed lukken. Proefexamens in uurtje tijd af en gemiddeld rond de 8.

net als M&O die ik verneuqte :(

dunno man cuba was redelijk lauw/warm

Ze gaan vooral vragen over de moord op Abraham Lincoln door Balthasar Gerards, wat het begin van de koude oorlog betekende.

dont-believe-everything-you-see-on-the-internet.jpg

dbb aids

Oja vanmiddag en misschien wel voor langere tijd dus ergens bij een soort basicfit gaan trainen

godverdegodver

kruisband ? sorry 6 weken klinkt erg optimistisch, of bedoel je 6 weken niet op lopen

Motorrijden, gevaarlijkste ooit, altijd de dupe van andermans fouten. Denk niet dat je dat nu wilde horen maar ik zeg het toch.

6 weken niet op lopen idd, dus ff aankijken hoe of wat. gaat idd wel lang duren

• Like
Waarderingen: GPRO
Me rug van boven tot onder verrekt, pakje boter oprapen doet pijn.

Sterkte trouwens obee.

• Like
Waarderingen: Obee
Me rug van boven tot onder verrekt, pakje boter oprapen doet pijn.

Sterkte trouwens obee.

Klote man, hopelijk snel over ;)

Specifieke schoenen (van Nike) die ik heel graag wil, zijn niet verkrijgbaar voor vrouwen, alleen voor mannen.
Bij de mannen hebben ze hem dus wel, maar niet in mijn maat.
Gelukkig hebben ze Nike ID, waarbij ik de schoen kan 'na' maken, maar dan voor mijn maat.
Kost wel even 45 euro meer :mad:

Ga ik niet doen dus, helaas..
:janken::janken:

Terug
Naar boven