Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Waarom heeft youtube een ander lettertype :(.

Verandering, ik kan er niet tegen.

Klote man, hopelijk snel over ;)

Specifieke schoenen (van Nike) die ik heel graag wil, zijn niet verkrijgbaar voor vrouwen, alleen voor mannen.
Bij de mannen hebben ze hem dus wel, maar niet in mijn maat.
Gelukkig hebben ze Nike ID, waarbij ik de schoen kan 'na' maken, maar dan voor mijn maat.
Kost wel even 45 euro meer :mad:

Ga ik niet doen dus, helaas..
:janken::janken:

pics?

Me rug van boven tot onder verrekt, pakje boter oprapen doet pijn.

Sterkte trouwens obee.

maar niet je pakje boter laten vallen dan! Sterkte

Klote man, hopelijk snel over ;)

Specifieke schoenen (van Nike) die ik heel graag wil, zijn niet verkrijgbaar voor vrouwen, alleen voor mannen.
Bij de mannen hebben ze hem dus wel, maar niet in mijn maat.
Gelukkig hebben ze Nike ID, waarbij ik de schoen kan 'na' maken, maar dan voor mijn maat.
Kost wel even 45 euro meer :janken::janken::janken::janken::janken::janken:

Wat veel zeg :janken::janken:

Klote man, hopelijk snel over ;) Specifieke schoenen (van Nike) die ik heel graag wil, zijn niet verkrijgbaar voor vrouwen, alleen voor mannen. Bij de mannen hebben ze hem dus wel, maar niet in mijn maat. Gelukkig hebben ze Nike ID, waarbij ik de schoen kan 'na' maken, maar dan voor mijn maat. Kost wel even 45 euro meer :mad:
Ga ik niet doen dus, helaas..
:janken::janken:

2 paar sokken aan trekken

Ja, zonde van het geld :(

untitle.jpg

Okay_meme.jpg

Waarom dan per se air max? Als je gewoon helemaal zwarte sneakers wil hoeft dat geen 140 of 185 euro te kosten :o

Nike air max lopen gigantisch lekker, plus omdat ze zwart zijn betekent niet dat je de vorm ed niet meer ziet he. Als jij een zwarte jas koopt, dan koop je toch ook een mooie en niet een goedkopere die je niet mooi vindt? Ik vind nike air max 90's nog steeds de mooiste soort nike air max, maar ze zijn bijna uit de verkoop geloof ik.

Die zwarte air max ones zijn mooier vind ik, maar ik vind 90's sowieso niet echt mooi

Dat kan :D Voor ieder wat wils, ze hebben genoeg soorten :p

Air max zijn echt de lelijkste grootste tokkie-schoenen die er bestaan imo.

Staat wel goed bij een Nickelson jas en een gucci tasje tho.

• Like
Waarderingen: mat
Black on black on black maxjes vind je overal wel volgens mjj, gewoon goed zoeken

Terug
Naar boven