XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Twee wee geleden maatje overleden door een ongeluk, nu vorige week mijn nichtje overleden, door die bliksem in Amersfoort allebei veelste jong...

Gecondoleerd, jouw nichtje? 1 ervan is een ex van een vriend van ons. (luuk)
De wereld is zo klein.
Zo bizar ongeluk.

1:00 in slaap vallen en 2:00 alweer wakker.. niet meer geslapen. Kon ik eindelijk later op... :sad:

Mijn welkom terug EricR Topic is gewist. :(

Heel het huis stinkt naar wiet en morgen komen m'n ouders terug van vakantie.

Iemand tips? Heb nu al een paar uur alle ramen open staan en febreze over de gordijnen gespoten maar het trekt maar niet weg :mad:

> xxl whey gekocht na b&f gezeik
> xxl whey is op
> had b&f whey weggezet, nu toch maar gepakt
> eet havermout met melk en b&f whey
> vervolgens naar de kapper
> ''maak er maar wat moois van''

je voelt het meteen.

> xxl whey gekocht na b&f gezeik
> xxl whey is op
> had b&f whey weggezet, nu toch maar gepakt
> eet havermout met melk en b&f whey
> vervolgens naar de kapper
> ''maak er maar wat moois van''

je voelt het meteen.

ben je ook geknipt door Ralf of dat nog net niet?

Iemand tips? Heb nu al een paar uur alle ramen open staan en febreze over de gordijnen gespoten maar het trekt maar niet weg :mad:

Snel cannabis wierrook kopen en de geopende verpakking op tafel leggen. :roflol:
En sowieso deuren/ramen tegen elkaar open zetten.

in elk hoekje van het huis een flinke keutel neerleggen, geloof mij maar dat ze dan niet meer zullen zeuren over de wietlucht. ook maskeert het de geur goed.

blarkj

Laatst bewerkt:

aa9.png

Snel cannabis wierrook kopen en de geopende verpakking op tafel leggen. :roflol:
En sowieso deuren/ramen tegen elkaar open zetten.

in elk hoekje van het huis een flinke keutel neerleggen, geloof mij maar dat ze dan niet meer zullen zeuren over de wietlucht. ook maskeert het de geur goed.

Ik loop rond met het idee om te zeggen dat een vriend van me binnen is gaan blowen terwijl ik op de wc zat ofzo. Maar gezien mijn eigen kamer het ergste is, is dat wel erg doorzichtig.

De vorige 10 keren dat m'n ouders een week weg waren was die geur zo weg.

Ik spuit er wel even paar bussen deo doorheen dan maar :(

Terug
Naar boven