XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

aa9.png

Ik loop rond met het idee om te zeggen dat een vriend van me binnen is gaan blowen terwijl ik op de wc zat ofzo. Maar gezien mijn eigen kamer het ergste is, is dat wel erg doorzichtig.

De vorige 10 keren dat m'n ouders een week weg waren was die geur zo weg.

Ik spuit er wel even paar bussen deo doorheen dan maar :(
Waarom blow je uberhaupt binnen, facking lekker weer geweest deze week

wizzard

aa9.png

Ik loop rond met het idee om te zeggen dat een vriend van me binnen is gaan blowen terwijl ik op de wc zat ofzo. Maar gezien mijn eigen kamer het ergste is, is dat wel erg doorzichtig.

De vorige 10 keren dat m'n ouders een week weg waren was die geur zo weg.

Ik spuit er wel even paar bussen deo doorheen dan maar :(

ouders hebben dat soort dingen altijd meteen door :roflol:

Waarom blow je uberhaupt binnen, facking lekker weer geweest deze week

Ik woon in zo'n buurt waar als iemand met een sigaret loopt het gelijk sujet, uitschot, tuig van de richel is. Fokking kakkers. In de tuin zit ik helemaal in het zicht van de buren en op het dakterras sta ik ook in de kijker van de straat aan de overkant.

First world problems.

wizzard

ouders hebben dat soort dingen altijd meteen door :roflol:

Mwuah, valt mee. Mijn ouders zijn er heilig van overtuigd dat ze me proper hebben opgevoed. Vrij naïef.

Succes iig bro.

Volgende keer onder de afzuigkap blowen

Ik woon in zo'n buurt waar als iemand met een sigaret loopt het gelijk sujet, uitschot, tuig van de richel is. Fokking kakkers. In de tuin zit ik helemaal in het zicht van de buren en op het dakterras sta ik ook in de kijker van de straat aan de overkant.

First world problems.

Mwuah, valt mee. Mijn ouders zijn er heilig van overtuigd dat ze me proper hebben opgevoed. Vrij naïef.

leef die rijke tatta's leven?:cool:

First world problems.

boh rook jij ?

haha uitschot

kut verkoudheid :mad: :mad: voel me ram beroerd bohhh

voor puup 91,5kg na puup 88,3 ????

Terug
Naar boven