AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Dan zijn er toch racistische mensen in een land? een racistisch land is meer een term voor een door de staat opgezette/gepromote (negatieve) discriminatie van een minderheid. bv. Nazi-duitsland

ja jij hebt ook gelijk, nederland is geen racistisch land.

ik zeg dat niet he, een youtube commenter zei het ;)

---------- Toegevoegd om 12:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:22 ----------

Midden-oosten is wel enorm rasistisch, zeker Dubai en zo.

sexistisch of racistisch?

sexistisch weet ik, racistisch zou best kunnen maar weet ik verder niet veel over.

ja jij hebt ook gelijk, nederland is geen racistisch land. ik zeg dat niet he, een youtube commenter zei het ;) ---------- Toegevoegd om 12:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:22 ---------- sexistisch of racistisch? sexistisch weet ik, racistisch zou best kunnen maar weet ik verder niet veel over.
Racistisch, als je van Europa komt heb je daar 0,0 kans om het te maken/een job te bekomen. Als je dan nog eens erbovenop niet hetzelfde geloof hebt durven ze je zelfs niet aan te spreken en ben je nog eens een vrouw, dan behandelen ze je als een dier.

En sommige van die gasten komen dan naar hier en vinden dat ze racistisch behandeld worden (terwijl ze een huis krijgen en een uitkering). In NL komt daar naar het schijnt wel wat verandering in dat profiteren.

PS: Ben totaal niet racistisch, ik haat ook Belgen/Nederlanders die te lui zijn om te gaan werken en die continu doppen. En nog meer diegene die doen alsof ze een chronische ziekte hebben waarmee ze niet kunnen werken.

Racistisch, als je van Europa komt heb je daar 0,0 kans om het te maken/een job te bekomen. Als je dan nog eens erbovenop niet hetzelfde geloof hebt durven ze je zelfs niet aan te spreken en ben je nog eens een vrouw, dan behandelen ze je als een dier.

En sommige van die gasten komen dan naar hier en vinden dat ze racistisch behandeld worden (terwijl ze een huis krijgen en een uitkering). In NL komt daar naar het schijnt wel wat verandering in dat profiteren.

PS: Ben totaal niet racistisch, ik haat ook Belgen/Nederlanders die te lui zijn om te gaan werken en die continu doppen. En nog meer diegene die doen alsof ze een chronische ziekte hebben waarmee ze niet kunnen werken.

Stevige vooroordelen

Ken ook iemand die simpelweg een baard liet staan en via een mulitinational in Dubai terecht moest voor een aantal maanden. Zolang je geld hebt en dus belangrijk voor ze bent, doen ze (bijna) alles voor je.

---------- Toegevoegd om 15:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:14 ----------

Aan de baard kan je dus ook opmaken dat het inderdaad geen vrouw is, kan goed begrijpen dat je dan wel verkeerd zit :p

Pi7lL.gif

---------- Toegevoegd om 15:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:32 ----------

Momenteel bekijken: 3 gebruiker(s) (2 leden en 1 gasten) dit topic
virusje, EricR

:eek:

Midden-Oosten is kneiterracistisch. Als je op 'Nederland mijn Vaderland' pagina's kijkt dan kom je ook treurige berichten tegen over onze bruine medemens maar in het Midden Oosten is dat mainstream gedachtegoed. Een kleurtje hebben wordt in het Midden Oosten, maar ook India, en Korea, geassocieerde met lagere klassen omdat die op het land werkte terwijl rijken binnen zaten te werken. Dat vooroordeel zit er nog steeds in, en heel diep. Maar ook tegen elkaar. In Libanon kan je als Syriër bijna geen baan krijgen. Bij een vacature kan staan dat ze wel een buitenlander willen (maar geen Syriër).

---------- Toegevoegd om 14:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:01 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

En sommige van die gasten komen dan naar hier en vinden dat ze racistisch behandeld worden (terwijl ze een huis krijgen en een uitkering).

Je kan toch gediscrimineerd worden hier terwijl het ergens anders veel erger is?

Beetje als mensen die zeggen dat je niet mag klagen hier want ze hebben het in "Afrika" erger.

Als jij hoogopgeleid en redelijk jong/rijk bent, kom je zelfs Japan binnen.

Als jij hoogopgeleid en redelijk jong/rijk bent, kom je zelfs Japan binnen.

Hij had het over Dubai, zat hoogopgeleide westerlingen die daar zitten en goud verdienen.
En als je een Emirates staatsburger bent, kom je echt niet naar Nederland bedelen voor een uitkering. :roflol:

in de gym aankomen en tot het besef komen dat ik geen trainingsbroek of short bij heb. En squatten in jeans is echt niet te doen.
dus snel over huis met de bus want de auto is binnen voor herstellingen, om dan tot de conclusie te komen dat ik mijn sleutels ook thuis ben vergeten ...

Had even een minder momentje en heb wel wat overdreven...
De meeste mensen die rijk zijn komen overal wel binnen. Maar werkelijk toegelaten worden tot de maatschappij is daar zeer moeilijk. M'n neef werkt momenteel in Dubai en hij heeft zich moeten "bekeren" om alleen nog maar gevraagd te worden om te soliciteren. Hij heeft nu wel een job, maar merkt dat hij totaal niet aanvaard door zijn medewerkers.
Dat was eigenlijk hetgeen ik wilde zeggen, maar heb me zeer slecht uitgedrukt.
En naar het schijnt is Dubai nog een relatief "open" stad.

vet rare ingewikkelde nieuwe dota2 patch.

nu moet ik meer vet veel gana spelen on the international te kijken....

vet rare ingewikkelde nieuwe dota2 patch.

nu moet ik meer vet veel gana spelen on the international te kijken....

hoe is de learning curve bij dota 2 eigenlijk vergeleken met bijvoorbeeld 'r*tard friendly' LoL en 'onze hele interface maakt 0 sense en als je 1x dood gaat verneuq je de hele game' HoN?

Hele nacht wakker gelegen, val ik net in slaap rond een uur of 6... gaat mijn wekker om te gaan werken :(

3 games dota en wil nu al russen doodsteken.

hoe is de learning curve bij dota 2 eigenlijk vergeleken met bijvoorbeeld 'r*tard friendly' LoL en 'onze hele interface maakt 0 sense en als je 1x dood gaat verneuq je de hele game' HoN?

stuk minder r*tard friendly dan lol, hon idk.

sowieso een stuk moeilijker om te masteren dan bvb lol, 1000 games later leer je elke game nogsteeds nieuwe dingen.

3 games dota en wil nu al russen doodsteken.

stuk minder r*tard friendly dan lol, hon idk.

sowieso een stuk moeilijker om te masteren dan bvb lol, 1000 games later leer je elke game nogsteeds nieuwe dingen.

Maar ben je ook diamond?

teemo jungle or afk

---------- Toegevoegd om 20:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:32 ----------

ben voor de funs maar een potje league gaan spelen

2 afk's

6k kcal op

Nog steeds honger

#roadto140

Terug
Naar boven