Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
waarom had ik jou ook alweer van het negeren afgehaald?

[/COLOR]Nog even ben ik wegh, aaa de rust zal ik dan hebben...
lactose. Allemaal weer voorbij gelukkig.
alleen kijken of ik vanavond kan trainen want mn linker arm doet pijn als ik hem strek![]()
Denk dat zijn begeleiders het veiliger vinden dat hij eventjes geen verlof meer krijgt.
[/COLOR]Nog even ben ik wegh, aaa de rust zal ik dan hebben...
Ik zal het even 'kort' vertellen. Gisterenmiddag met een meisje (een vriendin, EEN, niet mijn), op msn. Ze had ruzie met haar vader. Ze was het helemaal zat en begon over zelfmoord. Nu ben ik op zich wel een aanspreekbaar en behulpzaam persoon (Sorry voor de ego maar.. het is zo..), en ik heb het uit d'r kop gepraat. Ik blij, want, het blijft toch een gevoelig onderwerp. Dus ik keek rond kwart voor 7 op msn, had ze een huilemoticon erin staan. Met daarachter: Wegh. Mijn alarm ging direct af. Dit was niet goed.
Ik zal het even 'kort' vertellen. Gisterenmiddag met een meisje (een vriendin, EEN, niet mijn), op msn. Ze had ruzie met haar vader. Ze was het helemaal zat en begon over zelfmoord. Nu ben ik op zich wel een aanspreekbaar en behulpzaam persoon (Sorry voor de ego maar.. het is zo..), en ik heb het uit d'r kop gepraat. Ik blij, want, het blijft toch een gevoelig onderwerp. Dus ik keek rond kwart voor 7 op msn, had ze een huilemoticon erin staan. Met daarachter: Wegh. Mijn alarm ging direct af. Dit was niet goed.

Ik weet het, je gaat op den duur de beledigingen en bedreigingen toch wel missen.niemand hier snapt de copypasta wat is er van dbb geworden
Ik weet het, je gaat op den duur de beledigingen en bedreigingen toch wel missen.
Hele dag al random onderrugkrampen, en vandaag hopelijk de eerste dag dat ik weer in de gym ben met een squatrackKnudde dit, aankomende week in 4 verschillende gyms
5 als je PHM meerekent zondag
Manmanman al aan de tren op 17 jarige leeftijd. Waar gaat dit heen op dbb?!!11

Manmanman al aan de tren op 17 jarige leeftijd. Waar gaat dit heen op dbb?!!11