AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

flip flop

Laatst bewerkt:
[/COLOR]Nog even ben ik wegh, aaa de rust zal ik dan hebben...

Laatst bewerkt:
Mijn xxl shakebaker gejat terwijl ik onder de douch stond.. Vast een werknemer van body en fitshop, laffe hond. Als je dit leest, ik hoop dat je sterft van een overdosis whey suiker perfection

[/COLOR]Nog even ben ik wegh, aaa de rust zal ik dan hebben...

Ik zal het even 'kort' vertellen. Gisterenmiddag met een meisje (een vriendin, EEN, niet mijn), op msn. Ze had ruzie met haar vader. Ze was het helemaal zat en begon over zelfmoord. Nu ben ik op zich wel een aanspreekbaar en behulpzaam persoon (Sorry voor de ego maar.. het is zo..), en ik heb het uit d'r kop gepraat. Ik blij, want, het blijft toch een gevoelig onderwerp. Dus ik keek rond kwart voor 7 op msn, had ze een huilemoticon erin staan. Met daarachter: Wegh. Mijn alarm ging direct af. Dit was niet goed.

Ik zal het even 'kort' vertellen. Gisterenmiddag met een meisje (een vriendin, EEN, niet mijn), op msn. Ze had ruzie met haar vader. Ze was het helemaal zat en begon over zelfmoord. Nu ben ik op zich wel een aanspreekbaar en behulpzaam persoon (Sorry voor de ego maar.. het is zo..), en ik heb het uit d'r kop gepraat. Ik blij, want, het blijft toch een gevoelig onderwerp. Dus ik keek rond kwart voor 7 op msn, had ze een huilemoticon erin staan. Met daarachter: Wegh. Mijn alarm ging direct af. Dit was niet goed.

Waarom zit jij op Marokko community

amai zeg een reddende engel :D

msn. jij wat?

niemand hier snapt de copypasta

wat is er van dbb geworden

Rollerbanken tijd van het jaar

Hele dag al random onderrugkrampen, en vandaag hopelijk de eerste dag dat ik weer in de gym ben met een squatrack :(

Knudde dit, aankomende week in 4 verschillende gyms :roflol: 5 als je PHM meerekent zondag

Hele dag al random onderrugkrampen, en vandaag hopelijk de eerste dag dat ik weer in de gym ben met een squatrack :( Knudde dit, aankomende week in 4 verschillende gyms :roflol: 5 als je PHM meerekent zondag

Manmanman al aan de tren op 17 jarige leeftijd. Waar gaat dit heen op dbb?!!11

Terug
Naar boven