- Waardering
- 4.991
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 64kg
huh je zei toch dat het test was
godver heb je me nou verkeerde juice verkocht stunna
tren > test
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
huh je zei toch dat het test was
godver heb je me nou verkeerde juice verkocht stunna
Gesquat, in de lies geschoten na de 1e set al, nu met ijsverbandje door de gym en een waardelose sessie schouders neerzetten![]()
Bommen en granaten
lactose. Allemaal weer voorbij gelukkig.
alleen kijken of ik vanavond kan trainen want mn linker arm doet pijn als ik hem strek![]()
Waarom moeten ze daarvoor bloed prikken?
Als jij na een glaasje melk of melk chocola ofzo een opgeblazen buik krijgt of je word winderig, dan ben je lactose intolerant.
Volgens een bloedtest heb ik geen intolerantie tegen lactose, ook heb ik geen melkallergie, aldus de test...
Na een glaasje melk zie ik eruit alsof ik 6 maanden zwanger ben...

Ik zal het even 'kort' vertellen. Gisterenmiddag met een meisje (een vriendin, EEN, niet mijn), op msn. Ze had ruzie met haar vader. Ze was het helemaal zat en begon over zelfmoord. Nu ben ik op zich wel een aanspreekbaar en behulpzaam persoon (Sorry voor de ego maar.. het is zo..), en ik heb het uit d'r kop gepraat. Ik blij, want, het blijft toch een gevoelig onderwerp. Dus ik keek rond kwart voor 7 op msn, had ze een huilemoticon erin staan. Met daarachter: Wegh. Mijn alarm ging direct af. Dit was niet goed.

Bek dicht hommol
Of wil je een 130kg zalmbeer achter je aan![]()

Waarom niet nu...?
Ik heb van een geheime bron vernomen dat er veel g4p scenes erin gaan voorkomen![]()
Waarom moeten ze daarvoor bloed prikken?
Als jij na een glaasje melk of melk chocola ofzo een opgeblazen buik krijgt of je word winderig, dan ben je lactose intolerant.
Volgens een bloedtest heb ik geen intolerantie tegen lactose, ook heb ik geen melkallergie, aldus de test...
Na een glaasje melk zie ik eruit alsof ik 6 maanden zwanger ben...

ik drink nooit een glaasje melk
ik ben meestal wel opgeblazen na mn shake maar dat is halve liter melk en 1.5 scoop whey![]()
Word je ook winderig na zo'n shake? Of krijg je last van je maag/darmen?
Zo ja, dan ben je lactose intolerant.
Of te wel: zuivel eruit en overstappen op hydrolisaat whey.

hydrolisaat whey was juist echt enorm RIP darmen
maar ja ik krijg wel last na zuivel, maar ik krijg echt van alles last![]()