Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Gesquat, in de lies geschoten na de 1e set al, nu met ijsverbandje door de gym en een waardelose sessie schouders neerzetten:(

lactose. Allemaal weer voorbij gelukkig.

alleen kijken of ik vanavond kan trainen want mn linker arm doet pijn als ik hem strek :(

Waarom moeten ze daarvoor bloed prikken?

Als jij na een glaasje melk of melk chocola ofzo een opgeblazen buik krijgt of je word winderig, dan ben je lactose intolerant.

Volgens een bloedtest heb ik geen intolerantie tegen lactose, ook heb ik geen melkallergie, aldus de test...
Na een glaasje melk zie ik eruit alsof ik 6 maanden zwanger ben...

• Like
Waarderingen: mat
sinds Pinda is alles veranderd :o

68ab4ff3c2fbc362cf85f880c945701ea02e37b7f9fe4482ca6444c6e5f4dbfc.jpg

---------- Toegevoegd om 18:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:40 ----------

Als jij na een glaasje melk of melk chocola ofzo een opgeblazen buik krijgt of je word winderig, dan ben je lactose intolerant.

Volgens een bloedtest heb ik geen intolerantie tegen lactose, ook heb ik geen melkallergie, aldus de test...

dus geen verschil met normaal? :trollface:

Ik zal het even 'kort' vertellen. Gisterenmiddag met een meisje (een vriendin, EEN, niet mijn), op msn. Ze had ruzie met haar vader. Ze was het helemaal zat en begon over zelfmoord. Nu ben ik op zich wel een aanspreekbaar en behulpzaam persoon (Sorry voor de ego maar.. het is zo..), en ik heb het uit d'r kop gepraat. Ik blij, want, het blijft toch een gevoelig onderwerp. Dus ik keek rond kwart voor 7 op msn, had ze een huilemoticon erin staan. Met daarachter: Wegh. Mijn alarm ging direct af. Dit was niet goed.

Wat een klassieker, dat waren nog is tijden op DBB :D

lloyd de tony pro skater

Waarom niet nu...?

Ik heb van een geheime bron vernomen dat er veel g4p scenes erin gaan voorkomen :o

Omdat ik voorloop met video's die ik al klaar heb staan. Het moet wel in chronologische volgorde. Can confirm some glute action g4p.

ik drink nooit een glaasje melk

ik ben meestal wel opgeblazen na mn shake maar dat is halve liter melk en 1.5 scoop whey :o

ik drink nooit een glaasje melk

ik ben meestal wel opgeblazen na mn shake maar dat is halve liter melk en 1.5 scoop whey :o

Word je ook winderig na zo'n shake? Of krijg je last van je maag/darmen?

Zo ja, dan ben je lactose intolerant.
Of te wel: zuivel eruit en overstappen op hydrolisaat whey.

Word je ook winderig na zo'n shake? Of krijg je last van je maag/darmen?

Zo ja, dan ben je lactose intolerant.
Of te wel: zuivel eruit en overstappen op hydrolisaat whey.

hydrolisaat whey was juist echt enorm RIP darmen

maar ja ik krijg wel last na zuivel, maar ik krijg echt van alles last :roflol:

Ik ga toch maar naar een diëtist voor mn winderigheid / darmkramp / reflux want ik ben er zelf niet achter gekomen of het een intolerantie is :mad:

Terug
Naar boven