- Waardering
- 2.126
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 84kg
op een plat bord pissen, in de vriezer leggen, bevroren schijf onder de deur doorschuiven, schijf ontdooit, pisvelk op de grond
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Net AAS zetten, zat ik daar full nude op mn bureaustoeltje, laat ik de spuit incl. naald vallen. Naald kwam precies tegen mn piem0l aan.. bloedde als een rund![]()
diaephi;9147559/doei lief dagboek[/QUOTE zei:
engels is de enige taal die ik spreek waarin ik niet voor mijn limburgs accent wordt uitgelachen dat moet ik koesteren ja
De slechtste docent Engels ooit gehad op school, moesten we presentatie geven durft hij me ook nog slechts een 7.5 te geven. Ik acht die vent überhaupt niet capabel om les te geven, laat staan om een mij zo debiel te beoordelen. Zijn bril is aan elkaar geplakt zoals bij Harry Potter, zit hij een beetje te krabbelen onder de prestaties. Hij heeft mij beoordeeld als "Achel", andere haalt hij helemaal door elkaar. Tot slot van rekening is zijn eigen uitspraak uitermate belabberd, ik ben echt niet perfect in uitspraak, maar wat hij zelf klaar krijgt is ongelooflijk, van de tig docenten die ik in mijn leven heb gehad sloeg dit alles. Onder zijn Engels zinnen mompelt hij in zichzelf , "uhhhh hoe zeg je dat int engels".
Dus na de les hem even feedback gegeven, schiet hij vol in de verdediging en laat hij me niet uitpraten. Toen maar over gegaan op full flame modus. Begon hij bijna te huilen.
Oja ik kreeg een 7.5 en geen 10 omdat ik veel "gonna" gebruikte, ja dat is straattaal en mag niet. Verder was het wel goed. Manmanman.
/doei lief dagboek
die man was ram autistisch
Dan zou je toch denken dat 'ie jou als lotgenoot wel een 10 zou geven.