AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

'gezonde traktatie'

implicerend dat producten op zichzelf onafhankelijk van de rest van het dieet ongezond zijn

Zal wel onder een steen leven maar de basisbeurs is dus afgeschaft jongens?

Snap er geen reet van.. 2 jaar geleden kreeg ik iets van 400 nog wat euro per maand en nu maar 260.. terwijl mijn vader een uitkering heeft van 1K.

Verder moet ik heel de dag naar utrecht reizen en kan dan alleen werken in de weekenden, hoe the f**k moet ik dit allemaal betalen? collegeld is al 2k en nog schoolboeken etc..

Als je 35 bent krijg je zwz geen stufi.

260 * 12 = 3120

meer dan genoeg om boeken en collegegeld te dekken, reizen is gratis en je kan ook nog voor nop bijlenen

zo duur is studeren niet in Nederland

Snap er geen reet van.. 2 jaar geleden kreeg ik iets van 400 nog wat euro per maand en nu maar 260.. terwijl mijn vader een uitkering heeft van 1K.

Verder moet ik heel de dag naar utrecht reizen en kan dan alleen werken in de weekenden, hoe the f**k moet ik dit allemaal betalen? collegeld is al 2k en nog schoolboeken etc..

Bel DUO.
Basisbeurs is alleen afgeschaft voor hbo (en hoger?) en als je de studie in 2015 pas start.

Ben je al srs 35?

Dan krijg je toch helemaal geen basisbeurs meer?

Ben je al srs 35?

Dan krijg je toch helemaal geen basisbeurs meer?

Stat kloppen niet ben 22

---------- Toegevoegd om 16:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:03 ----------

260 * 12 = 3120

meer dan genoeg om boeken en collegegeld te dekken, reizen is gratis en je kan ook nog voor nop bijlenen

Heb ook nog zorgverzekering, eten betalen etc.
Hoe doe jij het?

Stat kloppen niet ben 22

---------- Toegevoegd om 16:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:03 ----------

Heb ook nog zorgverzekering, eten betalen etc.
Hoe doe jij het?
Werken of bijlenen?

260 * 12 = 3120

Inderdaad.

Bel DUO.
Basisbeurs is alleen afgeschaft voor hbo (en hoger?) en als je de studie in 2015 pas start.

Jah dat weet ik , mijn studie begint in 2015.
Aanvullende beurs heb ik even berekend komt op 360,- uit maar via mail staat dat ik 260,- krijg, heb ik het fout gelezen ergens?

---------- Toegevoegd om 16:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:06 ----------

Werken of bijlenen?

Inderdaad.

Werk jij dan? Waar ik ook solliciteer komen ze met '' te weinig werkervaring'' of je krijgt een paar uur contract per week :rolleyes:

what's worse than blowing before training

murdering your own family and than peeing over their corpses

/anti joke chicken

Nehoor als je je family doodschiet over ze heen pist en dan gaat trainen heeft dat waarschijnlijk een minder fysiek negatieve invloed op je training.

Terug
Naar boven