- Waardering
- 5.551
- Lengte
- 1m78
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat lijkt me nou echt het slechtste wat je kan doen voor het trainen....
Zal wel onder een steen leven maar de basisbeurs is dus afgeschaft jongens?
Snap er geen reet van.. 2 jaar geleden kreeg ik iets van 400 nog wat euro per maand en nu maar 260.. terwijl mijn vader een uitkering heeft van 1K.
Verder moet ik heel de dag naar utrecht reizen en kan dan alleen werken in de weekenden, hoe the f**k moet ik dit allemaal betalen? collegeld is al 2k en nog schoolboeken etc..
260 * 12 = 3120
meer dan genoeg om boeken en collegegeld te dekken, reizen is gratis en je kan ook nog voor nop bijlenen
zo duur is studeren niet in Nederland
Zal wel onder een steen leven maar de basisbeurs is dus afgeschaft jongens?
Snap er geen reet van.. 2 jaar geleden kreeg ik iets van 400 nog wat euro per maand en nu maar 260.. terwijl mijn vader een uitkering heeft van 1K.
Verder moet ik heel de dag naar utrecht reizen en kan dan alleen werken in de weekenden, hoe the f**k moet ik dit allemaal betalen? collegeld is al 2k en nog schoolboeken etc..
o shit serieus? ik wist niet dat je geld wat je LEENT moet terugbetalenJe moet het wel terugbetalen uiteraard, inclusief rente.
Ben je al srs 35?
Dan krijg je toch helemaal geen basisbeurs meer?
260 * 12 = 3120
meer dan genoeg om boeken en collegegeld te dekken, reizen is gratis en je kan ook nog voor nop bijlenen
Werken of bijlenen?Stat kloppen niet ben 22
---------- Toegevoegd om 16:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:03 ----------
Heb ook nog zorgverzekering, eten betalen etc.
Hoe doe jij het?
Inderdaad.260 * 12 = 3120
Bel DUO.
Basisbeurs is alleen afgeschaft voor hbo (en hoger?) en als je de studie in 2015 pas start.

Ik ben al afgestudeerd, maar ja, ik werkte. Eigen onderneming dus nooit gesolliciteerd.Werk jij dan? Waar ik ook solliciteer komen ze met '' te weinig werkervaring'' of je krijgt een paar uur contract per week![]()
what's worse than blowing before training
murdering your own family and than peeing over their corpses
/anti joke chicken
Ik ben al afgestudeerd, maar ja, ik werkte. Eigen onderneming dus nooit gesolliciteerd.
Stat kloppen niet ben 22
Heb ook nog zorgverzekering, eten betalen etc.
Hoe doe jij het?
o shit serieus? ik wist niet dat je geld wat je LEENT moet terugbetalen
Dus? Ik bedoelde ermee dat lenen wel met nadenken moet worden gedaan..WANT ooit moet je terugbetalen