MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Konden wij nou maar van hongersgevoel ruilen

ik heb van 7 tot 13:00 gewerkt op een banaan en toen ik thuiskwam had ik geeneens honger

auswitzleef 101

Al 16 uur wakker en 2 boterhammen, wat havermout en een salade op:(
Misschien maar eens 100 kg bij mijn total toevoegen en met een -83 KG wedstrijdje meedraaien..

oh en al heel de dag te suf om iets te doen:roflol:

Al 16 uur wakker en 2 boterhammen, wat havermout en een salade op:(
Misschien maar eens 100 kg bij mijn total toevoegen en met een -83 KG wedstrijdje meedraaien..

oh en al heel de dag te suf om iets te doen:roflol:

geen wonder dat je te suf bent om iets te doen met dat voedsel;)

OT: zelfs met dit schijtweer ben ik nog te ongemotiveerd om te leren:(.

geen wonder dat je te suf bent om iets te doen met dat voedsel;)

OT: zelfs met dit schijtweer ben ik nog te ongemotiveerd om te leren:(.

Gewoon geen trek. Te moe om iets te doen maar niet moe genoeg om te slapen. Zo maar tanken en hopen dat ik in slaap val en ontwaak als een dikke powerlifter.

Avond voor aanvang wedstrijd erachter komen dat ik mijn singlet kwijt ben XD fml

Avond voor aanvang wedstrijd erachter komen dat ik mijn singlet kwijt ben XD fml
Ik heb er wel een voor je hij is wel vies en misschien te klein

Heb die van mij nog, maat XL

ongewassen

Wel veel in gelift dus misschien helpt het

---------- Toegevoegd om 21:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:12 ----------

Oh wel gewassen

---------- Toegevoegd om 21:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:13 ----------

Oh wel gewassen

Of je koopt daar een nieuwe, Titan en SBD hebben een stand

ik ben wel single maar kan niet zoveel liften

Ik heb er wel een voor je
hij is wel vies
en misschien te klein

92Q62wf.jpg

Ik heb er wel een voor je
hij is wel vies
en misschien te klein

Heb die van mij nog, maat XL

ongewassen

Wel veel in gelift dus misschien helpt het

---------- Toegevoegd om 21:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:12 ----------

Oh wel gewassen

---------- Toegevoegd om 21:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:13 ----------

Oh wel gewassen

Of je koopt daar een nieuwe, Titan en SBD hebben een stand

Thanks voor het meedenken :cool: heb net contact met pardeep gehad, hij is er morgen voor de wedstrijd dan kan ik een nieuwe kopen :D kan ik stoppen met stressen en lekker gaan slapen.

Haha komt allemaal wel goed hoor ik al :lol:

mooie speech geschreven voor maandagavond

te nerveus om het normaal uit te kunnen spreken en struikel de hele tijd over de simpelste zinnen, laat staan dat ik het uit m'n hoofd kan leren

mooie speech geschreven voor maandagavond

te nerveus om het normaal uit te kunnen spreken en struikel de hele tijd over de simpelste zinnen, laat staan dat ik het uit m'n hoofd kan leren

Ingestudeerd verhaaltje opdrammen is wel beetje kunstmatig, als je gewoon veel te veel informatie etc verzamelt en dan vertelt wat je op dat moment nog weet komt het spontaner over imo. Op die manier dachten mensen bij een presentatie dat ik veel verstand had van kunstmatige intelligentie :o

Ingestudeerd verhaaltje opdrammen is wel beetje kunstmatig, als je gewoon veel te veel informatie etc verzamelt en dan vertelt wat je op dat moment nog weet komt het spontaner over imo. Op die manier dachten mensen bij een presentatie dat ik veel verstand had van kunstmatige intelligentie :o

Moet in het Engels, uit het hoofd, zonder presentatie, 4 minuten lang voor 150 man

Engels is qua schrijven en horen voldoende/goed, maar om er pratend mee te improviseren word drama. In het Nederlands ben ik een baas in improviseren omdat ik me nooit voorbereid had :o Jammer dit weer

Moet in het Engels, uit het hoofd, zonder presentatie, 4 minuten lang voor 150 man

Engels is qua schrijven en horen voldoende/goed, maar om er pratend mee te improviseren word drama. In het Nederlands ben ik een baas in improviseren omdat ik me nooit voorbereid had :o Jammer dit weer

Oh, dan is het wel zuur idd. Wordt t opgenomen zoals die andere filmpjes, want dan wil ik t wel kijken eigenlijk :)

Valt me tegen, dacht dat je een real n**ga was.

Terug
Naar boven