Steensteen
Huge Freak
- Waardering
- 2.613
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 90kg
Bedankt maat, komt goed
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Halve nacht wakker gelegen van een ontstoken kies/kaak/gehele linkerkant (zo voelt het) door doorkomende verstandkies en alle problemen die je erbij kan hebben, erbij zitten. Kan nauwelijks eten of drinken zonder pijn..weg gains (ja ik blijf wel eten en drinken ja, ben niet helemáál een watje).
Lekker vroeg wakker, dus dan maar volstampen met pijnstillers (semi srs) en vroeg naar DRC toe.
Gelukkig had ik er gisteren niet zo'n erge last van, zou m'n wedstrijd toch wel hebben beïnvloed.
toen ik wakker werd eerst ongeveer 5 monden vol snot op moeten snurken voordat ik adem kon halen, en nu ben ik allemaal klonten aan heb ophoesten
Presentatie als mindmap opschrijven helpt zwaar veel. Dan heb je toch alle sleutelwoorden en verbanden bij elkaar, maar lees je niets voor. Werk met kleuren voor makkelijker overzicht.
Is ontstoken tandvlees denk ik, paar maanden terug ook gehad. Hele dag aan de ibuprofen en speciale mondspoeling. Met die spoeling gaat het echt snel weg, iets met peroxide volgens mij.

beetje aan het rekenen met studiepunten welke opdrachten ik nog kan verneuken om over te gaan en aan het inschatten welke herkansingen nou wel of niet gehaald heb
word er een beetje verdrietig van![]()
De o zo bekende feels.
Kijken hoeveel verslagen / onderdelen van verslagen geskipt moeten worden richting herkansing om genoeg te kunnen leren voor tentamens die al als herkansing tellen.
hahaha
ik had dus een herkansing van een project vorig blok dat ik vast wel gehaald heb maar heb de uitslag nog niet. nu ben ik van plan om de toets en verslag van aanstaande dinsdag te skippen en alvast te leren voor tentamen van maandag erop die ik op zich allebei mag falen tenzij ik de herkansing van project niet gehaald heb en dat knaagt toch wel een beetje
als je het nog snapt

Maar geen herkansing meer voor die toets en verslag van aanstaande dinsdag dan, als je ze skipt?
Heb zelf 4 tentamens in de week van de 23e waarvan 3 herkansingen zijn.
Wil die andere skippen en op herkansing doen zodat meer tijd voor deze herkansingen, maar heb 0.9 bonuspunt op dat ene tentamen, die ik niet mee kan nemen naar de herkansing ervan
Vorige periode ziek gemeld voor 1 huge ass tentamen om ziek veel te leren voor een ander tentamen, waar ik een 2.6 voor heb gehaald. Blijkbaar werd toets van ziekmelden maar 2x aangeboden dus heb nu sws nog maar 1 kans, gvd
Momenteel bekijken: 3 gebruiker(s) (2 leden en 1 gasten) dit topic
GPRO, Hoody
http://38.media.tumblr.com/f8d306007614d5c2bdddd86fdfbc94e0/tumblr_nna5xeJO681t9sksvo1_400.gif