Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

wat de neuk

werd vandaag op kantoor geroepen, dus ik dacht van nu zullen we het krijgen

"ja steen we zijn vol lof over je werkhouding en hoe snel je alles oppakt, ga zo door!!"

OK

rofl

was gisteren blijkbaar een keuring langs geweest bij het brood, de schoonmaak was zwaar onvoldoende

helaas was ik de maandagavond verantwoordelijk voor de schoonmaak :roflol:

05a.jpg

Man man man :roflol:

Inb4 steen krijgt promotie

Wat een figuur is die Steen toch ook.

Weer niet kunnen deadliften, alweer 5 maanden. Overal waarbij ik voorover moet buigen (deadliften variaties, barbell rows) een stekende pijn aan de binnenkant van mijn knie. Wordt er schijtziek van. Totaal geen verbetering ook.

godver man dacht afgelopen maandag al vakantie te hebben maar de opdrachten die onvoldoende beoordeeld zijn blijven maar binnen stromen :roflol:

Weer niet kunnen deadliften, alweer 5 maanden. Overal waarbij ik voorover moet buigen (deadliften variaties, barbell rows) een stekende pijn aan de binnenkant van mijn knie. Wordt er schijtziek van. Totaal geen verbetering ook.

Dude, ga naar een dokter. Wtf, 5 maanden is toch niet normaal?

Mijn knieblessure duurde 10 maanden, van januari t/m oktober vorig jaar. Niet kunnen fietsen, geen traplopen, geen lower body oefeningen niks. Ook helse pijn.

Dus of 5 maanden nu wel/niet normaal is ligt maar net aan wat hij heeft.
Ik heb ook bij een fysio en orthopeed gelopen, die zeiden beiden dat ik rust moest houden, aangezien het blijkbaar overbelasting was.

Ligt eraan wat je in de tussentijd doet om er vanaf te komen.
Ik zit al sinds zomer 2012 met nek klachten, ging elke week naar de fysio, toen een tijd niet meer en nu weer om de 5-6 weken weer.
Als je ergens al lang last van hebt moet je een goede fysio/manueel therapeut of andere arts zoeken.

Om het lijstje compleet te maken:

kniepijn (links) 2006-nu
schouderpijn (rechts) 2007-nu
gescheurde kuit 2010-2011 (links), soms nog last
ontstoken heupen 2013-2014
steken in voetboog (links) 2014-nu
kniepijn binnenkant (links) 2015-nu
en nog wat dingetjes.

Behandelingen:

40+ fysio behandelingen bij 4 manueel- en fysiotherapeuten (de een hield van shockwave, de ander dry needling, de ander massage)
2x sportarts
MRI van knie (2010, geen schade), orthopeed zegt "niets te zien, dus alles in orde"
5 behandelingen triggerpointtherapie
15 massages of zo bij 2 masseurs
vijftal behandelingen mensendieck
5 behandelingen osteopaat
een keer maartenskliniek voor schouder (+ rontgen)

En nog een paar dingetjes geloof ik.

Zelf: foam rollen, mobility drills, tijden rust genomen, rustig trainen, activatieoefeningen, geen voorkeur bepaalde spiergroepen.

Zelfanalyse:
- beenlengteverschil (7 jaar met zolen gelopen, 5 jaar terug uitgedaan, krijg er last van, kuit is nog steeds strak) links korter
- lichtelijk ingezakte voetboog links,
- knie iets naar binnen aan wederom de linkerkant,
- enigszins hunchback houding
- lijkt alsof ik moeite heb bepaalde bilspieren links aan te spannen

Vermoed zelf dat het toch door foute houding en foutief bewegen komt. Oefeningen echter wel altijd gericht op form, bij de lichtste afwijkingen altijd direct gestopt. Geen trauma's gehad tijdens sporten (behalve kuitspierscheur bij sprinten).

Laatst bewerkt:
> Nieuwe sloten laten monteren paar weken geleden
> Breek sleutel af in slot omdat ie niet openging (roidrage)
> 'We kunnen geen garantie geven als het slot zelf al stuk was'

Waar geven ze dan wel garantie op???

> Nieuwe sloten laten monteren paar weken geleden
> Breek sleutel af in slot omdat ie niet openging (roidrage)
> 'We kunnen geen garantie geven als het slot zelf al stuk was'

Waar geven ze dan wel garantie op???

Galen ---> Anaboluh??

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

zit al de hele middag te zenuwpezen over de toets van vanmorgen die ik gehaald moet hebben

hoererij dit

mail dat cijfers van laatste tentamen online staan

5 minuten zoeken met hartkloppingen

blijken toch nog niet online te staan

Hihi

Ik roidrage al 24j. Ze krijgen de sleutel er al een half uur niet uit. Dat dere 3-sterren slot :roflol:

ik heb ervaring met deuren intrappen, als je hulp nodig hebt PM mij maar

donderdagavond mijn eigen deur in moeten trappen omdat mijn slot ook naar de klote ging.

Voor 80 euro uiteten en met honger naar huis. t*ring Afrika-porties.

Terug
Naar boven