AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

thuisbezorgd.nl als dessert?
Was het maar zo. Nee, heb gelijk rijst met kip gegeten :roflol:

43 eu voor een black angus van nog geen 40 gram verdomme. Ook ruim 20 eu voor ik schat zo'n 10-15 gr van een of andere haai met een piepklein beetje groente eromheen versierd (ik heb dit letterlijk in een hap weggewerkt). W.t.f.

was die angus wel pepperd?

Gisteravond door mijn enkel gegaan. Nu aan het voorbereiden om naar de taxi te gaan die me naar t werk brengt. Lol ze kunnen me niet missen

Om het lijstje compleet te maken:

kniepijn (links) 2006-nu
schouderpijn (rechts) 2007-nu
gescheurde kuit 2010-2011 (links), soms nog last
ontstoken heupen 2013-2014
steken in voetboog (links) 2014-nu
kniepijn binnenkant (links) 2015-nu
en nog wat dingetjes.

Behandelingen:

40+ fysio behandelingen bij 4 manueel- en fysiotherapeuten (de een hield van shockwave, de ander dry needling, de ander massage)
2x sportarts
MRI van knie (2010, geen schade), orthopeed zegt "niets te zien, dus alles in orde"
5 behandelingen triggerpointtherapie
15 massages of zo bij 2 masseurs
vijftal behandelingen mensendieck
5 behandelingen osteopaat
een keer maartenskliniek voor schouder (+ rontgen)

En nog een paar dingetjes geloof ik.

Zelf: foam rollen, mobility drills, tijden rust genomen, rustig trainen, activatieoefeningen, geen voorkeur bepaalde spiergroepen.

Zelfanalyse:
- beenlengteverschil (7 jaar met zolen gelopen, 5 jaar terug uitgedaan, krijg er last van, kuit is nog steeds strak) links korter
- lichtelijk ingezakte voetboog links,
- knie iets naar binnen aan wederom de linkerkant,
- enigszins hunchback houding
- lijkt alsof ik moeite heb bepaalde bilspieren links aan te spannen

Vermoed zelf dat het toch door foute houding en foutief bewegen komt. Oefeningen echter wel altijd gericht op form, bij de lichtste afwijkingen altijd direct gestopt. Geen trauma's gehad tijdens sporten (behalve kuitspierscheur bij sprinten).

enne neaf

43 eu voor een black angus van nog geen 40 gram verdomme. Ook ruim 20 eu voor ik schat zo'n 10-15 gr van een of andere haai met een piepklein beetje groente eromheen versierd (ik heb dit letterlijk in een hap weggewerkt). W.t.f.

Ik zal wel een verrekte pauper wezen, maar tenzij een dergelijke portiegrootte op de kaart vermeld stond had ik gevraagd of de rest van 't voer later kwam.

No way, dat de volle mep betaald wordt.

Nog 3 daagjes me dagen verpesten aan leren om natuurkunde en wiskunde B te halen :(

Ik zal wel een verrekte pauper wezen, maar tenzij een dergelijke portiegrootte op de kaart vermeld stond had ik gevraagd of de rest van 't voer later kwam.

No way, dat de volle mep betaald wordt.

Als je een whisky bestelt van 10 euro voor 1 glas, vraag je dan ook waarom ze niet een bierglas vol schenken?

Als je een whisky bestelt van 10 euro voor 1 glas, vraag je dan ook waarom ze niet een bierglas vol schenken?

Ik snap jouw reactie, want een whisky in een whiskyglas met een whisky portie is normaal, maar heb jij ooit een steak van 40 gram gezien? Volgens mij zijn de meeste steaks op zijn minst 100 gram, gemiddeld meer 200-300 gram per steak.

Ik snap jouw reactie, want een whisky in een whiskyglas met een whisky portie is normaal, maar heb jij ooit een steak van 40 gram gezien? Volgens mij zijn de meeste steaks op zijn minst 100 gram, gemiddeld meer 200-300 gram per steak.

Je hebt van die restaurants waar je weer dat het meer een proeverij is dan echt eten. Heb ook weleens risotto gehad met een of andere zogenaamde dure vis wat in 1 lepel weg zou zijn. Vind het ook maar niks hoor, maar schijnbaar is dat normaal

Je hebt van die restaurants waar je weer dat het meer een proeverij is dan echt eten. Heb ook weleens risotto gehad met een of andere zogenaamde dure vis wat in 1 lepel weg zou zijn. Vind het ook maar niks hoor, maar schijnbaar is dat normaal

Ja maar toch niet voor 40 euro? 40 gram voor 40 euro terwijl je in een restaurant 15-16 euro betaalt voor een 100% black angus burger (incl boordje etc) van 200 gram en online 15 euro voor een 250 gram black angus steak.

Hmz, het 'schijnbaar normaal' argument hoor ik wel vaker.
Dan vind ik het schijnbaar normaal om zonder honger c.q. trek te vertrekken bij een restaurant:D.

Begrijp mij niet verkeerd, natuurlijk kost goede bediening/bereiding/sfeer geld.
Maar voor 40+ euro zou ik zelf gewoon een beste lap vlees verwachten.

Hmz, het 'schijnbaar normaal' argument hoor ik wel vaker.
Dan vind ik het schijnbaar normaal om zonder honger c.q. trek te vertrekken bij een restaurant:D.

Begrijp mij niet verkeerd, natuurlijk kost goede bediening/bereiding/sfeer geld.
Maar voor 40+ euro zou ik zelf gewoon een beste lap vlees verwachten.

Ik vind het ook bullshit omdat ik weet dat in m'n familie beter gekookt wordt dan in de meeste restaurants, maar dan krijg je wel een stuk kalf, lam of whatever waar je behoorlijk zoet mee bent.

Ben op vakantie in thailand, had n leuke excursie geboekt... Hele dag storm en stortregen!!

Ben op vakantie in thailand, had n leuke excursie geboekt... Hele dag storm en stortregen!!

Was toevallig net nog aan het rondkijken voor een vakantie. Had Thailand al snel weggeschreven omdat het daar de komende eeuw nog tiefusveel regent.

eindelijk zo'n beetje definitief alle opdrachten af en vakantie

verveel ik me de t*fus

Terug
Naar boven