XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

het is weer zover, om de meid blij te maken wat plantjes gekocht voor in mijn huis... Ik vergeet die dingen altijd water te geven en nu is ze weer boos dat die planten al binnen 2 weken kapot zijn :P

het is weer zover, om de meid blij te maken wat plantjes gekocht voor in mijn huis... Ik vergeet die dingen altijd water te geven en nu is ze weer boos dat die planten al binnen 2 weken kapot zijn :P

Koop dan plantjes die geen/nauwelijks water nodig hebben..zij blij, jij blij :rolleyes:

alles betegelen en anders regelt ze het lekker zelf maar

be the alpha

be the best of yourself

yolo

van die waterbollen kopen bij de Van Cranenbroeck...kost geen deuk, nooit meer denken aan bewateren.

lange broek aan moeten met werk

Snap het opzich wel, gisteravond droeg ik een korte broek en met een schort om leek het net alsof ik geen broek aan had :o

hoererij

onvoldoende voor herkansing project

nou moet ik alles voldoende hebben of rip 1 jaar

vaarwel vrienden

Het is gewoon te warm om te eten vandaag.

Ok vandaag ineens heel erg last van mijn linker onderarm

---------- Toegevoegd om 16:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:28 ----------

Het is gewoon te warm om te eten vandaag.

Ok vandaag ineens heel erg last van mijn linker onderarm

5-6 x ingevet en toxh foking zwaar verbrand hele rug tomaat rood en gloeiend en pijnlijk
Heb factor 30, zegt vrouw in apotheek ja voor thailand moet je 50 hebben elke tourist begaatbdie fout

nog 2 weken werreken, maar verveel me nu al helemaal de pl**ris

god wat ben ik toe aan vakantie ;\

4 uur samen met mn kreupele vader in volle zon een zuurstofinstallatie proberen zetten, en we krijgen het maar niet aan de gang.

Eigenaar komt dan pas even, "aja, die buis is niet aangesloten op de vijver, dat was ik vergeten".

Hij zal het voelen in de rekening...

Terug
Naar boven