virusje
Huge Freak
- Waardering
- 961
The mental and moral qualities distinctive to an individual.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
het is weer zover, om de meid blij te maken wat plantjes gekocht voor in mijn huis... Ik vergeet die dingen altijd water te geven en nu is ze weer boos dat die planten al binnen 2 weken kapot zijn![]()

het is weer zover, om de meid blij te maken wat plantjes gekocht voor in mijn huis... Ik vergeet die dingen altijd water te geven en nu is ze weer boos dat die planten al binnen 2 weken kapot zijn![]()
hoererij
onvoldoende voor herkansing project
nou moet ik alles voldoende hebben of rip 1 jaar
vaarwel vrienden
lange broek aan moeten met werk
Snap het opzich wel, gisteravond droeg ik een korte broek en met een schort om leek het net alsof ik geen broek aan had![]()

Koop dan plantjes die geen/nauwelijks water nodig hebben..zij blij, jij blij![]()

lange broek aan moeten met werk
snap het opzich wel, gisteravond droeg ik een korte broek en met een schort om leek het net alsof ik geen broek aan had![]()
van die waterbollen kopen bij de Van Cranenbroeck...kost geen deuk, nooit meer denken aan bewateren.

Waar zit je?5-6 x ingevet en toxh foking zwaar verbrand hele rug tomaat rood en gloeiend en pijnlijk
Heb factor 30, zegt vrouw in apotheek ja voor thailand moet je 50 hebben elke tourist begaatbdie fout
Mat weet die ekte goede spots voor de minderjarige boys