- Waardering
- 1.793
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 117kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dat feel wanneer iemand gewoon een jas aan kan doen nu (meerdere mensen)
Dat feel wanneer mensen constant moeten benadrukken wat een heerlijk weer het wel niet is, en dat we niet zo moeten zeiken want 'het is nooit eens echt lekker weer in Nederland'
fl**ker op, elke zomer sta ik dood te gaan en mij hoor je al helemaal nooit zeiken als het -10 is hoor
32 graden deze week, fml
dat feel wanneer iemand gewoon een jas aan kan doen nu (meerdere mensen)
dit ja
sta laatst ergens zonder shirt kapot te gaan van de hitte
loopt er een koekwaus voorbij met zn jas aan
bertstare.gif
wat de neuk
werd vandaag op kantoor geroepen, dus ik dacht van nu zullen we het krijgen
"ja steen we zijn vol lof over je werkhouding en hoe snel je alles oppakt, ga zo door!!"
OK
>is te vroeg klaar
>kwartier overwerk op rooster
gratis 3 bakjes kwark
andere motor kopen; motor 1 reageert de verkoper niet op mailtjes, maar zie ik wel actief op een forum... motor 2; 10% onder de vraagprijs bieden en dan te horen krijgen dat de prijs vast is, terwijl in de advertentie staat dat er geboden mag worden & hij komt niet met een tegenbod.
En een boete van 147 gehad omdat ik mijn motor parkeerde op de stoep en het op de stoep rijden blijkbaar het niet gebruiken van de goede rijbaan is.
mong*len en homo's
nou vandaag nog niks maar vanaf morgen en de rest van de week in de volle zon gevels spuiten mag m.n verf wel erg goed aanpassen qua viscositeit .
en dan nog je overall aan en spuitmasker op lekker vooruitzicht
opa

RSV, leuk man, toch een grof character in verhouding met een 4 cylinder.![]()