XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

dat feel wanneer iemand gewoon een jas aan kan doen nu (meerdere mensen)

dat feel wanneer iemand gewoon een jas aan kan doen nu (meerdere mensen)

Dat feel wanneer mensen constant moeten benadrukken wat een heerlijk weer het wel niet is, en dat we niet zo moeten zeiken want 'het is nooit eens echt lekker weer in Nederland'

fl**ker op, elke zomer sta ik dood te gaan en mij hoor je al helemaal nooit zeiken als het -10 is hoor

32 graden deze week, fml

Dat feel wanneer mensen constant moeten benadrukken wat een heerlijk weer het wel niet is, en dat we niet zo moeten zeiken want 'het is nooit eens echt lekker weer in Nederland'

fl**ker op, elke zomer sta ik dood te gaan en mij hoor je al helemaal nooit zeiken als het -10 is hoor

32 graden deze week, fml

haha idd

Beste is als het ver onder de 20 graden blijft. Dit is niet goed voor mensen van 120kg

>is te vroeg klaar
>kwartier overwerk op rooster

gratis 3 bakjes kwark

andere motor kopen; motor 1 reageert de verkoper niet op mailtjes, maar zie ik wel actief op een forum... motor 2; 10% onder de vraagprijs bieden en dan te horen krijgen dat de prijs vast is, terwijl in de advertentie staat dat er geboden mag worden & hij komt niet met een tegenbod.

En een boete van 147 gehad omdat ik mijn motor parkeerde op de stoep en het op de stoep rijden blijkbaar het niet gebruiken van de goede rijbaan is.

mong*len en homo's

tjuuning onderdelen voor brommer komen maar niet binnen

andere motor kopen; motor 1 reageert de verkoper niet op mailtjes, maar zie ik wel actief op een forum... motor 2; 10% onder de vraagprijs bieden en dan te horen krijgen dat de prijs vast is, terwijl in de advertentie staat dat er geboden mag worden & hij komt niet met een tegenbod.

En een boete van 147 gehad omdat ik mijn motor parkeerde op de stoep en het op de stoep rijden blijkbaar het niet gebruiken van de goede rijbaan is.

mong*len en homo's

Waarvoor is die boete nu precies? Zou sowieso bezwaar indienen.
En wat voor motor zoek je?

RSV Mille van rond het jaar 2002.

Ik denk voor een meter in een voetgangersgebied rijden? Maar ik zette hem neer voor de paal die dat aangeeft, dus geen voethangersgebied imo. Boete ga ik sowieso in bezwaar tegen

Laatst bewerkt:
nou vandaag nog niks maar vanaf morgen en de rest van de week in de volle zon gevels spuiten mag m.n verf wel erg goed aanpassen qua viscositeit .

en dan nog je overall aan en spuitmasker op lekker vooruitzicht

opa

nou vandaag nog niks maar vanaf morgen en de rest van de week in de volle zon gevels spuiten mag m.n verf wel erg goed aanpassen qua viscositeit .

en dan nog je overall aan en spuitmasker op lekker vooruitzicht

opa

heb jij dat geflikt bij die colour run

troll opa gun troll :roflol:

hehe heerlijke karma(denk ik), gozer van motor 1 reageert en wil verkopen en gister 500 gewonnen met poker:cool:

Was gisteren vergeten water te geven.

potverdimme...

RSV, leuk man, toch een grof character in verhouding met een 4 cylinder. :D

Terug
Naar boven