Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

ik wil een motor kopen, maar kan nog niet proefrijden omdat ik mijn rijbewijs nog niet heb :P en maar wachten, wachten, wachten ookal heb ik al genoeg mooie dealtjes gezien :(

Ik kocht me motor toen ik nog geen rijbewijs had en vervolgens 150km naar huis gereden.
Maar ik ben ook een boefje. :o

Uit gym gestuurd omdat kleding te uitdagend was. Dafuq? Ik was de enige in de gym, denk dat ze me gewoon weg wilden hebben zodat ze de tent dicht konden pleuren.

Ja dat is toch anders.
Dit was ook een koopje dat ik gewoon niet kon laten liggen, anders zou ik het ook niet doen.
Wanneer denk je je rijbewijs te hebben?

volgende week donderdag op examen, dus dan heb ik hem gewoon :) alleen dan natuurlijk afwachten hoelang de gemeente er over doet om hem te maken :P

Laag uitgesneden truitje bij de armsgaten zeg maar.. Maar je mag wel gewoon in je sportbh komen en doe ik ook vaak zat. Dit is toch niet te uitdagend man, kom nou... Ik loop verdorie niet in m'n string ofzo.
Moeten ze niet officieel een kledingvoorschrift hebben bij de gym ofzo als ze zulke regels willen stellen? Ga ik die ff opvragen en ik zal het gat in de regels vinden en het compleet uitbuiten ook. Met alleen tepelstickers ofzo.

YDGbhnol.jpg

---------- Toegevoegd om 14:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:44 ----------

Gewoon de mouwen afknippen en alleen die aan doen :cool:

Hahhaaha zoiets ga ik doen ja

Laag uitgesneden truitje bij de armsgaten zeg maar.. Maar je mag wel gewoon in je sportbh komen en doe ik ook vaak zat. Dit is toch niet te uitdagend man, kom nou... Ik loop verdorie niet in m'n string ofzo.
Moeten ze niet officieel een kledingvoorschrift hebben bij de gym ofzo als ze zulke regels willen stellen? Ga ik die ff opvragen en ik zal het gat in de regels vinden en het compleet uitbuiten ook. Met alleen tepelstickers ofzo.

Zelf ook in een gym getraind waar tanktopjes verboden waren.
Vervolgens wel allerlei huisvrouwtjes in tanktopjes op de cardio, dat mag dan weer wel.
Want dat is niet 'intimiderend'.

Onzin allemaal

Zelf ook in een gym getraind waar tanktopjes verboden waren.
Vervolgens wel allerlei huisvrouwtjes in tanktopjes op de cardio, dat mag dan weer wel.
Want dat is niet 'intimiderend'.

Onzin allemaal
Bij ons is helemaal nix verboden zover ik weet... Ik heb wel per ongeluk toevallig een paar lullige opmerkingen gemaakt over de gym baas z'n ecto shape toen hij het wellicht misschien expres wel kon horen en ik vermoed dus dat het daarmee te maken heeft.

http://i.imgur.com/YDGbhnol.jpg

---------- Toegevoegd om 14:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:44 ----------

Hahhaaha zoiets ga ik doen ja

ik zou me hier behoorlijk door uitgedaagd voelen anders

Totaal onverwacht toch een grote kans dat ik het schooljaar ga halen.

Extra laat beginnen met zoeken naar stage dus terwijl de meeste aanbevolen stagebedrijven de sollicitatieprocedures al hebben afgerond.
Nu nog de motivatie vinden om met dit weer sollicitaties eruit te knallen naar bedrijven die ik zelf moet gaan zoeken :(

Terug
Naar boven