Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bij ons is helemaal nix verboden zover ik weet... ik heb wel per ongeluk toevallig een paar lullige opmerkingen gemaakt over de gym baas z'n ecto shape toen hij het wellicht misschien expres wel kon horen en ik vermoed dus dat het daarmee te maken heeft.

god***domme 2 minuten de douche uit en ik plak alweer overal van het zweet.
Ik heb het gevoel alsof ik een beetje de tren leef aan het leven ben.

kwam gister de gym uitlopen helemaal doorweekt in zweet. loopt er zo'n groepje kinderen te kutten buiten. ''waarom ben jij zo nat?'' ''is dat water of zweet?'' ''gadverdamme douche jij wel eens?''

Bij ons is helemaal nix verboden zover ik weet... Ik heb wel per ongeluk toevallig een paar lullige opmerkingen gemaakt over de gym baas z'n ecto shape toen hij het wellicht misschien expres wel kon horen en ik vermoed dus dat het daarmee te maken heeft.
heerlijke chick ben je toch ook 
Zelf ook in een gym getraind waar tanktopjes verboden waren.
Vervolgens wel allerlei huisvrouwtjes in tanktopjes op de cardio, dat mag dan weer wel.
Want dat is niet 'intimiderend'.
Onzin allemaal
.Laag uitgesneden truitje bij de armsgaten zeg maar.. Maar je mag wel gewoon in je sportbh komen en doe ik ook vaak zat. Dit is toch niet te uitdagend man, kom nou... Ik loop verdorie niet in m'n string ofzo.
Moeten ze niet officieel een kledingvoorschrift hebben bij de gym ofzo als ze zulke regels willen stellen? Ga ik die ff opvragen en ik zal het gat in de regels vinden en het compleet uitbuiten ook. Met alleen tepelstickers ofzo.

Ik sport er momenteel bij eentje, vrouwen mogen wel tanktops dragen, mannen niet.
Ik vind het ook erg vreemd maar ik heb me er maar bij neer gelegd.

kwam gister de gym uitlopen helemaal doorweekt in zweet. loopt er zo'n groepje kinderen te kutten buiten. ''waarom ben jij zo nat?'' ''is dat water of zweet?'' ''gadverdamme douche jij wel eens?''
Rock zegt niet eens hoi toch