MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

-

Laatst bewerkt:
Bij ons is helemaal nix verboden zover ik weet... ik heb wel per ongeluk toevallig een paar lullige opmerkingen gemaakt over de gym baas z'n ecto shape toen hij het wellicht misschien expres wel kon horen en ik vermoed dus dat het daarmee te maken heeft.

:roflol:

vrienden komen aan terwijl ik daar op een handdoek lig weg te smelten
"hey steen, hoe was het zwembad"
"ik heb niet gezwommen"
"waarom ben je dan zo nat
...
...
...
ow"

Kutweer

god***domme 2 minuten de douche uit en ik plak alweer overal van het zweet.
Ik heb het gevoel alsof ik een beetje de tren leef aan het leven ben.

kwam gister de gym uitlopen helemaal doorweekt in zweet. loopt er zo'n groepje kinderen te kutten buiten. ''waarom ben jij zo nat?'' ''is dat water of zweet?'' ''gadverdamme douche jij wel eens?''

kwam gister de gym uitlopen helemaal doorweekt in zweet. loopt er zo'n groepje kinderen te kutten buiten. ''waarom ben jij zo nat?'' ''is dat water of zweet?'' ''gadverdamme douche jij wel eens?''

Ik zweette me gisterochtend ook een ongeluk, was lat pulldown aan het doen en die ronde dingen waar je je bovenbeen onder klemt zat finaal onder de zweet.

Vroegen twee chicks hoevaak ik nog moest en bleven ze erbij staan, ik heb het netjes afgedaan met me handdoek zaten ze nog te kijken of ik het niet beter schoon kon maken,

Heb ze maar een bert stare gegeven.

Gister begonnen met melanotan 2, heb die twee jaar geleden ook gedaan, ben echter al de hele ovhtend bezig om van me intens harde boner af te komen, heb zo tentamen op school :roflol:

Bij ons is helemaal nix verboden zover ik weet... Ik heb wel per ongeluk toevallig een paar lullige opmerkingen gemaakt over de gym baas z'n ecto shape toen hij het wellicht misschien expres wel kon horen en ik vermoed dus dat het daarmee te maken heeft.

:roflol: heerlijke chick ben je toch ook ;)

Zelf ook in een gym getraind waar tanktopjes verboden waren.
Vervolgens wel allerlei huisvrouwtjes in tanktopjes op de cardio, dat mag dan weer wel.
Want dat is niet 'intimiderend'.

Onzin allemaal

Ik sport er momenteel bij eentje, vrouwen mogen wel tanktops dragen, mannen niet.
Ik vind het ook erg vreemd maar ik heb me er maar bij neer gelegd :(.

ik mag niet eens met ontbloot bovenlijf trainen van onze coach

Laag uitgesneden truitje bij de armsgaten zeg maar.. Maar je mag wel gewoon in je sportbh komen en doe ik ook vaak zat. Dit is toch niet te uitdagend man, kom nou... Ik loop verdorie niet in m'n string ofzo.
Moeten ze niet officieel een kledingvoorschrift hebben bij de gym ofzo als ze zulke regels willen stellen? Ga ik die ff opvragen en ik zal het gat in de regels vinden en het compleet uitbuiten ook. Met alleen tepelstickers ofzo.

MILF :o;)

Gisteren eerst gewerkt van 08.00-16.15 en vervolgens op mijn andere werk nog van 17.00-20.00 en vandaag precies hetzelfde verhaal. Morgen om 07.00 beginnen :(

Ik sport er momenteel bij eentje, vrouwen mogen wel tanktops dragen, mannen niet.
Ik vind het ook erg vreemd maar ik heb me er maar bij neer gelegd :(.

Dat had ik dus echt niet geaccepteerd.

Bij ons heb ik er nooit wat over gehoord, tanks zie je wel vaak, maar heeft niemand ook last van, verder nooit iemand shirtless. Al zat ik wel te twijfelen om dat te doen gister :o

Stageverslag schrijven met een bepaald aantal minimum woorden per onderdeel.

En dat verpest je dag :rolleyes:
ik moet helemaal naar de coop[ voor monster energie..

ben zo terug hoor..

Lol ik had precies het zelfde 2 van die kleine kinders in de gym.

"mag ik spieren voelen?"
"ehh dat is nat. hoe kan dat nou"

that's what she said

Terug
Naar boven