AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

mini hartaanval toen ik oog in oog kwam te staan met een docente waar ik nog een verslag moet bij inleveren. Gelukkig zei ze niks..

Rug is na 5 dagen aan het vervellen, jeukt als een malle.

toen ik voor de zoveelste keer een eenmans moshpit startte ramhard door m'n enkel gegaan

Gootsteen helemaal verstop, nog steeds een laag water erin van gistermiddag.

Iemand goede tips?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Of even sifon loshalen en kijken of daar wat in verstopt zit.

Die mr muscle ontstopper. Srs.

Thnx man, zal dat eens proberen.
wordt je er ook buff vam als je dat opdrinkt? Want dan wil ik dat ook wel eens proberen. Ben best wel wanhopig naar gains

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Of even sifon loshalen en kijken of daar wat in verstopt zit.

Sifon zit niets raars in, verstoppig is echt 2m in de leiding ofzo, en vorige bewoner heeft de leididingen aan elkaar gekit dus wil daar liever niet mee bezig.

Had al vaker met de ontstopper lopen spelen maar kreeg heet nooit echt geweldig weg, kwam altijd na een paar dagen weer terug. En nu loopt er dus helemaal niets door:(

Thnx man, zal dat eens proberen.
wordt je er ook buff vam als je dat opdrinkt? Want dan wil ik dat ook wel eens proberen. Ben best wel wanhopig naar gains

Toen ik een paar maanden geleden keto deed en geen vezels at, had ik wel ontstopper nodig. Zal het in mijn achterhoofd houden, laat het je wel weten hoe het smaakt :thumbup:

550310.png

20 en 15? Dat ligt er volledig aan of mevrouw zich volwassener gedraagt dan der leeftijd.

It's not rape if she's already dead nomsayin.

Dan zie ik het probleem niet, aandouwen die handel

Terug
Naar boven