MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

620 eu voor een upgrade van economy naar comfort (pas fysiek niet in economy). Nou, dan ga ik lekker niet op vakantie verdomme :roflol:

620 eu voor een upgrade van economy naar comfort (pas fysiek niet in economy). Nou, dan ga ik lekker niet op vakantie verdomme :roflol:

2 jaar terug had ik geupgrade met airmiles naar comfort, toen ik vliegmachine in wilde stappen kreeg ik gratis upgrade naar business class. Beste vlucht ooit.

Lolwat, waar zou je heen gaan?

Weer zin om te trainen, zou bijna een stang met schijven aan gaan schaffen om de energie eruit te gaan deadliften

Lolwat, waar zou je heen gaan?

Weer zin om te trainen, zou bijna een stang met schijven aan gaan schaffen om de energie eruit te gaan deadliften
Dominicaanse Republiek. Uiteindelijk toch wel geboekt, maar een andere vertrekdag die duurder was gekozen (maar vervolgens 400 eu goedkoper was met upgrade naar comfort :roflol:).

AAS-boek heeft nu wel uitstel :o

Laatst bewerkt:
AAS-boek heeft nu wel uitstel :o

verdomme moet ik alsnog wachten tot m'n 21e om tren in mn glutes te pompen

---------- Toegevoegd 9 July 2015 om 00:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst 8 July 2015 om 23:58 ----------

tot ie ziet wat schijven kosten.

jep nvm ik ga wel gewoon weer een paar uur lang gefrustreerd voor me uit staren als ik weer zin heb om te trainen om 1 uur 's nachts

Is je moeder nog wakker, anders til je die even een paar keer op :trollface:

TYZxRdt.gif

zyzzzzz

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
hqdefault.jpg

TFW fking geile chick deed alsof ze 17 was maar net achter kom dat ze 15 is...

0aac684aac12d21b6abaacf3bb1dc1e2.jpg

enhanced-8190-1426272769-1.jpg

Gewoon doen. Srs.

Leg je pik op tafel en vraag of ze er zin in heeft.

Terug
Naar boven