MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

ga morgen wel trainen

voor de 3e dag op rij :roflol:

Net een stuk wenkbrauw weggeschroeid toen ik een opgevoerde aansteker van een vriend leende. Feels :(

Vinden jullie Battlefield 4 ook zo tegenvallen? Het is dat na die update naar windows 8.1 mijn bf3 niet meer werkte. De kaarten vallen me zo tegen, speelde alleen Noshar Canals in bf3. Zo'n kaart met dezelfde (zeer) close quarter combat eigenschappen mis ik in bf4.

Beelden van de aanslag vandaag.

De t*ring....

Helpen is voor homo's en agenten.

Ja, gadverdamme. :( Ik zag zo'n foto en ik dacht van puin enzo maar toen zag ik dat er lichamen onder die spandoeken en vlaggen enzo lagen, echt... afgeslacht door een onmens.

Iemand link van t filmpje? te lazy om t op te zoeken op eifoon :(

gym zonder squatrack

Mn eigen moeder een uitbrander gegeven qua kennisleer en logica nadat ze voor de zoveelste keer een fout in mn intuitie verwardt met de vorige 2(ik heb de BBQ aangedaait ipv zachtergezet en het vlees stond in brand, I don't fucking know, ik doe geen bbq).

Ze vind zichzelf op universitair niveau terwijl ze kapster is, maar snapt causaliteit niet eens...

Ze is boos weggelopen, en we all felt bad.

Vinden jullie Battlefield 4 ook zo tegenvallen? Het is dat na die update naar windows 8.1 mijn bf3 niet meer werkte. De kaarten vallen me zo tegen, speelde alleen Noshar Canals in bf3. Zo'n kaart met dezelfde (zeer) close quarter combat eigenschappen mis ik in bf4.

Je kan op de meeste kaarten zelf kiezen als je zeer close quarter wil spelen. Elke kaar heeft wel een punt die enkel CQB is.

Flood zone en Operation Locker kan je 100% CQB spelen. En er zijn naar het schijnt ook DLC maps met meer focus op CQB combat.

Geen water op het werk, daarom ook geen koffie
ohja en mijn kleine gebroken knuppeltje spoelde daarom ook niet weg.

Halverwege de dag kwamen collegas op het goede idee om de vieze oude koude koffie van gisteren te gebruiken en daar nieuwe koffie van te zetten, geen succes:(

---------- Toegevoegd om 16:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:12 ----------

Geen water op het werk, daarom ook geen koffie
ohja en mijn kleine gebroken knuppeltje spoelde daarom ook niet weg.

Halverwege de dag kwamen collegas op het goede idee om de vieze oude koude koffie van gisteren te gebruiken en daar nieuwe koffie van te zetten, geen succes:(

er zit al een paar uur iets in mn oog. Erg vervelend, weet niet wat het is

Terug
Naar boven