AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Vijfde rode kaart, vraag me af wat m'n nieuwe nick zal worden.

• Like
Waarderingen: mat
4,9€ checkin in

11,19 masterrace.

geen idee hoeveel per uur meesterras

e855a-broke-lebowski-meme-generator-i-ve-got-four-dollars-almost-five-c6f85d.jpg

Lens er uit geknipperd, laatste. Morgen maar nieuwe halen..

---------- Toegevoegd om 16:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:21 ----------

3,50 toen ik 17 was, speelde ze ook nog met mijn uren en toen een hele discussie gehad. Ontslag genomen en nu verdien ik gemiddeld tientje geloof ik.

Werken maar heb een post workout dipje en wil een dutje doen :(

Vanavond van 17-22 en morgen van 07-13

Denk dat ik maar weer gewoon aan ga kloten en me ga verstoppen in de koelcel ofzo

Vanavond van 17-22 en morgen van 07-13 Denk dat ik maar weer gewoon aan ga kloten en me ga verstoppen in de koelcel ofzo
Vandaag 12-? (18u wrs), morgen 7-18u, zondag 12-? (ook 18u wrs), maandag vrij, dinsdag 7-19u

Maar goed, vandaag en zondag moet ik wrs geen hol doen. Nu filmpje aant zien, maar zie een groep mentaal gehandicapten afkomen, dus dat is niet chill

---------- Toegevoegd om 14:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:07 ----------

Sayer die denkt dat hij grappig is

Slecht gegeten vandaag.. dacht ik stop dr een big meal tussen. 400gr kip 350gr rijst (ongekookt gewogen) 80gr cashews. Mn maag doet zeer.. f**k my life.

minimumloon masterrace

350 ongekookt.

gvd zelfs niet met een trechter.

wat voor rijst?

350g witte rijst (ongekookt) is prima te doen, 350g bruine rijst is een stuk lastiger.

Terug
Naar boven