- Waardering
- 18.834
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Iemand enig idee hoe ik van deze Adds by hugeapps afkom? Zit niet in extensions en heb ook al een malware scan gedaan
[Link niet meer beschikbaar]
http://howtoremove.guide/remove-ads-by-hugeapps/
---------- Toegevoegd om 13:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:54 ----------
Heb jij wel nodig met je oprn stack

Ah ja f**k, zouten. Je hebt natuurlijk gewoon kaliumcitraat dat dissocieert naar citraat en kalium en uberhaupt geen 'los' proton bij komt kijken (pas bij evt. protonatie in het menselijk lichaam bijv.).Het kan zijn dat citroenzuur al voor een (erg klein?) deel is gedeprotoneerd door iets anders (sterker) basisch wat aanwezig is in het fruit en dus aanwezig is in de vorm van citraat. De andere ionen maken de lading dan neutraal.
Laten we de base B- noemen en aannemen dat het ion inderdaad kalium is.
Dan kan deze reactie plaatsvinden:
KB + citroenzuur --> HB + kaliumcitraat
HB kan een dermate zwak zuur zijn dat de concentratie B- verwaarloosbaar is en er dus nauwelijks vrije protonen van dat geconjugeerde zuur aanwezig zijn.
beetje crappy uitleg, maar hoop dat het is duidelijker is zo.
Prikkelbare darmsyndroom al uitgesloten?

Prikkelbare darmsyndroom al uitgesloten?
Edit: Hmm volgens mij heb ik dit al een keer gevraagd maar goed![]()
Heb je daar een test voor dan? Of gaat hij je morgen vragen stellen?we zullen het morgen te horen krijgen van de doktoe
Heb je daar een test voor dan? Of gaat hij je morgen vragen stellen?
Ah ja f**k, zouten. Je hebt natuurlijk gewoon kaliumcitraat dat dissocieert naar citraat en kalium en uberhaupt geen 'los' proton bij komt kijken (pas bij evt. protonatie in het menselijk lichaam bijv.).

Gewoon laten lopen, is gelijk de beste manier om de wachtenden weg te jagenja maar als je daar op dat bankje ligt te creperen van de pijn kun je niet echt concentreren. Ik ga morgen wel weer dan