ectoforce
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 173
- Lengte
- 2m
- Massa
- 121kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
praktijkexamen voor rijbewijs niet gehaald alleen maar omdat ik als een debiel vol een blok/pijl van een afslag over het hoofd zag en bijna ging spookrijden

Wtf is de rest
Paps op de IC met hartfalen. Laat het voor hem een wake-up call zijn dat ie eindelijk eens van z'n reet afkomt en wat afvalt.
Echt wel een 7 alsof er een droge drol door je pisbuis moet komen
op een schaal van één tot met je lul in een houtversnipperaar roeren, hoeveel pijn deed dit?

De rest? Ligt op alluminiumfolie, tis 1 massief brok
t*ring man lijkt me echt belachelijk veel pijn doen pinda. Rip.

Ik heb geen flauw idee. 1 week dood gegaan van de pijn aan mn nieren. Nachten wakker geweest, 3x snachts in een warm bad, ijsberen van de pijn. Diclofenac meegekregen heel mn maag over de zeik. Toen was de pijn in m'n nieren weg en zat dat ding in m'n blaas. Toen dikke pijnscheuten in m'n lul, onderaan m'n zak. Gisteren schijten, ineens schoot de pijn erin, sprong net niet op terwijl mn reet nog onder stront zat. Toen besloten om veel te drinken en een paar uur later tijdens t pissen enorm veel pijn en ineens kwam er een dikke pisstraal uit en toen wist ik dat t goed zat
trok mn voorhuid opzij en daar zat de bruine brok
M'n vriendin schrok en zei dat t een wonder was dat ik eentje van dat formaat nog uit kon pissen