AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Hoe kan je dag verpesten dan? Zal hoogstwaarschijnlijk pijnlijk zijn geweest maar zal toch dikke verlichting geven?

Zo opgelucht dat ik in t verkeerde topic post. Dat kutding heeft 2 weken in mn lichaam gezeten waarvan ik t weet. Misschien wel langer. Motherfucker. ter***lijer.

praktijkexamen voor rijbewijs niet gehaald alleen maar omdat ik als een debiel vol een blok/pijl van een afslag over het hoofd zag en bijna ging spookrijden

praktijkexamen voor rijbewijs niet gehaald alleen maar omdat ik als een debiel vol een blok/pijl van een afslag over het hoofd zag en bijna ging spookrijden

:roflol:

Eindelijk mn niersteen uitgepist :cool:

28rcow0.jpg

op een schaal van één tot met je lul in een houtversnipperaar roeren, hoeveel pijn deed dit?

Hoe past dat door je lul.

t*ring man lijkt me echt belachelijk veel pijn doen pinda. Rip.

mn huis is gegrieft in minecraft

Paps op de IC met hartfalen. Laat het voor hem een wake-up call zijn dat ie eindelijk eens van z'n reet afkomt en wat afvalt.

verheugd op strongman champions league kijken

hebben wel blijkbaar geen eurosport meer

alleen nog eurosport deutschland

kut deutschland

---------- Toegevoegd om 23:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:25 ----------

verheugd op strongman champions league kijken

hebben wel blijkbaar geen eurosport meer

alleen nog eurosport deutschland

kut deutschland

Was op een barbecue van m'n werk, heb ik me een ochtenddienst voor morgen laten aanpraten terwijl ik toen al ketsbezopen was.

Rip.

:roflol:

op een schaal van één tot met je lul in een houtversnipperaar roeren, hoeveel pijn deed dit?
Echt wel een 7 alsof er een droge drol door je pisbuis moet komen :roflol:
De rest? Ligt op alluminiumfolie, tis 1 massief brok

t*ring man lijkt me echt belachelijk veel pijn doen pinda. Rip.

Ik heb geen flauw idee. 1 week dood gegaan van de pijn aan mn nieren. Nachten wakker geweest, 3x snachts in een warm bad, ijsberen van de pijn. Diclofenac meegekregen heel mn maag over de zeik. Toen was de pijn in m'n nieren weg en zat dat ding in m'n blaas. Toen dikke pijnscheuten in m'n lul, onderaan m'n zak. Gisteren schijten, ineens schoot de pijn erin, sprong net niet op terwijl mn reet nog onder stront zat. Toen besloten om veel te drinken en een paar uur later tijdens t pissen enorm veel pijn en ineens kwam er een dikke pisstraal uit en toen wist ik dat t goed zat :roflol:
trok mn voorhuid opzij en daar zat de bruine brok :roflol:

M'n vriendin schrok en zei dat t een wonder was dat ik eentje van dat formaat nog uit kon pissen

jezus

Ik heb geen flauw idee. 1 week dood gegaan van de pijn aan mn nieren. Nachten wakker geweest, 3x snachts in een warm bad, ijsberen van de pijn. Diclofenac meegekregen heel mn maag over de zeik. Toen was de pijn in m'n nieren weg en zat dat ding in m'n blaas. Toen dikke pijnscheuten in m'n lul, onderaan m'n zak. Gisteren schijten, ineens schoot de pijn erin, sprong net niet op terwijl mn reet nog onder stront zat. Toen besloten om veel te drinken en een paar uur later tijdens t pissen enorm veel pijn en ineens kwam er een dikke pisstraal uit en toen wist ik dat t goed zat :roflol:
trok mn voorhuid opzij en daar zat de bruine brok :roflol:

M'n vriendin schrok en zei dat t een wonder was dat ik eentje van dat formaat nog uit kon pissen

haha jij hebt altijd de beste penis en schijtverhalen pinda.

gvd man :roflol:

mmm

Terug
Naar boven