broken bat
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 4.324
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 103kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Telefoon gejat op vakantie en daar geen aangifte kunnen doen omdat ik het IMEI nummer niet had en m'n provider blijkbaar ook niet..
Ouders in de gym die hun kinderen meenemen en die gebruiken mijn barbell in het squatrek dan als klimrek. En shakebeker door iemand meegenomen, hoe zielig is het om zoiets te stelen![]()
klote trenbolone:@:@Mijn tepels beginnen te lekken met al die t*fus koters in de buurtklote trenbolone:@:@

Telefoon gejat op vakantie en daar geen aangifte kunnen doen omdat ik het IMEI nummer niet had en m'n provider blijkbaar ook niet..

Jaa, maar best wel plat dus je voelt het niet zo snel
en misschien was er een beetje alcohol in het spel
Ah zo, ja das wel fucked up.
Van maatje vorig jaar is die uit ze handen getrokken en portomonnee uit ze zak tegelijk haha
Wqs ook klein beetje alcohol in het spel haha
Da's helemaal zuur, dan is in principe je vakantie gewoon voorbij..
Ja hij was in gesprek met iemand, en hij merkte natuurlijk van zijn telefoon en is samen met die kerel waar die mee in gesprek was achteraan gerent en toen gooide die kerel zijn portomonnee weg gelukkig.
Telefoon niet terug gekregen, wel aangifte gedaan en half jaa later bericht van politie daar dat die gevonden was haha
3 bakken friet
6 frikandellen
5 kroketten
5 softijsjes
1 bakje pindasaus
Oja?