XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Jij bent nu klaar voor 1 man 1 screwdriver peanut?

Stokoud mannetje die tussen me sets in de rechterkant van me bench opeens begint op te ruimen waardoor de bar omslaat en ze boos worden op mij

Krijg gewoon pijn aan me lul als ik die foto van peanut zie, fucked up g.:angstig:

Telefoon gejat op vakantie en daar geen aangifte kunnen doen omdat ik het IMEI nummer niet had en m'n provider blijkbaar ook niet..

Ouders in de gym die hun kinderen meenemen en die gebruiken mijn barbell in het squatrek dan als klimrek.

En shakebeker door iemand meegenomen, hoe zielig is het om zoiets te stelen :o

Ouders in de gym die hun kinderen meenemen en die gebruiken mijn barbell in het squatrek dan als klimrek. En shakebeker door iemand meegenomen, hoe zielig is het om zoiets te stelen :o

Mijn tepels beginnen te lekken met al die t*fus koters in de buurt:( klote trenbolone:@:@

Jaa, maar best wel plat dus je voelt het niet zo snel

en misschien was er een beetje alcohol in het spel:o

Ah zo, ja das wel fucked up.

Van maatje vorig jaar is die uit ze handen getrokken en portomonnee uit ze zak tegelijk haha

Wqs ook klein beetje alcohol in het spel haha

Da's helemaal zuur, dan is in principe je vakantie gewoon voorbij..

Ja hij was in gesprek met iemand, en hij merkte natuurlijk van zijn telefoon en is samen met die kerel waar die mee in gesprek was achteraan gerent en toen gooide die kerel zijn portomonnee weg gelukkig.

Telefoon niet terug gekregen, wel aangifte gedaan en half jaa later bericht van politie daar dat die gevonden was haha

Ja hij was in gesprek met iemand, en hij merkte natuurlijk van zijn telefoon en is samen met die kerel waar die mee in gesprek was achteraan gerent en toen gooide die kerel zijn portomonnee weg gelukkig.

Telefoon niet terug gekregen, wel aangifte gedaan en half jaa later bericht van politie daar dat die gevonden was haha

Telefoon terug geloof ik op dit moment niet zo heel erg in, lijkt me eerder dat die mensen 'm gewoon weggooien als ze er niks mee kunnen.

Nu leef ik een beetje de eenzame leef, aangezien ouders nog op vakantie zijn en fb niet echt handig is om af te spreken.

3 bakken friet
6 frikandellen
5 kroketten
5 softijsjes
1 bakje pindasaus
[emoji22]

3 bakken friet
6 frikandellen
5 kroketten
5 softijsjes
1 bakje pindasaus

Eraf gelopen! Net ff 7 km de vaart erin ;)

Terug
Naar boven