- Waardering
- 14.555
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 18%
achterwiel be like
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
5 jaar garantie, ik krijg donderdag een nieuweMaar moet ik wel weer die set naar m'n huis slepen in die klotehitte, en zit ik 3 dagen zonder speakers.

M'n scheerapparaat maakt ineens een gek geluid, tijd voor een nieuwe denk ik. Iemand nog tips waar ik op moet laten, en wat moet ik juist niet kopen? Aanraders?
Ik zoek een goedkope kleine trimmer, liefst op batterijen om mee te reizen.

M'n scheerapparaat maakt ineens een gek geluid, tijd voor een nieuwe denk ik. Iemand nog tips waar ik op moet laten, en wat moet ik juist niet kopen? Aanraders?
?Nah heb dat lang wel zo gedaan, maar vind m'n gezicht elektrisch scheren toch fijner.
Heb deze net besteld, scoorde wel goed en goede reviews:Samen staan we sterk, nu hebben we steun aan elkaar!
Popcorn time start niet meer op. Heb het al opnieuw geïnstalleerd. Meer mensen last van?

Bij mij inmiddels ook. Ga The Town nog maar een keer kijken, omdat ie zo vet is![]()
Mm ziet er interessant uit, zal ik vanavond ook maar eens gaan kijken

. Ik hou alleen toch meer van SF en mysterie films, maar als ik 'm een cijfer zou moeten geven denk ik toch wel 7.5/8.Goeie film en erg goed verhaal. Ik hou alleen toch meer van SF en mysterie films, maar als ik 'm een cijfer zou moeten geven denk ik toch wel 7.5/8.
)Toevallig dat ik dit nu lees, sinds vandaag dit ontdekt en veel geluisterd (ook goeie pre-workout muziek)
http://www.youtube.com/watch?v=GOSKF4AEhUM